برای تشخیص تصویر در خرده فروشی از موارد و نکات رول-آوت استفاده کنید

پیش‌بینی می‌شود که بازار راه‌حل‌های هوش مصنوعی برای خرده‌فروشی تا سال 2027 به 23.32 میلیارد دلار برسد. در هوش مصنوعی، بینایی رایانه و تشخیص تصویر به حوزه‌های قابل توجهی برای بخش خرده‌فروشی تبدیل شده‌اند. انتظار می‌رود بازار جهانی نرم‌افزار تشخیص تصویر خرده‌فروشی با CAGR 22 درصد رشد کند و تا سال 2025 به ارزش 3.7 میلیارد دلار برسد. در این پست وبلاگ، نحوه کارکرد شناسایی تصویر خرده‌فروشی را مطالعه می‌کنیم، برنامه‌های کاربردی آن را برای آنلاین و آجر و آجر بررسی می‌کنیم. کسب و کار ملات.

تصویر
عکس پروفایل ITRex Hacker Noon

ITRex

توسعه فناوری نوظهور و مشاوره: هوش مصنوعی. تجزیه و تحلیل پیشرفته فراگیری ماشین. اطلاعات بزرگ. ابر

بخش خرده‌فروشی که به شدت به دلیل همه‌گیری متلاشی شده است، به دنبال نوآوری است.

در میان بسیاری از فناوری‌هایی که خرده‌فروشان روی آن تمرکز می‌کنند، هوش مصنوعی یک رهبر غیرقابل انکار است. پیش بینی می شود که بازار راه حل های هوش مصنوعی برای خرده فروشی تا سال 2027 به 23.32 میلیارد دلار برسد که در مقایسه با 5.06 میلیارد دلار در سال 2021 یک جهش بسیار زیاد است.

در هوش مصنوعی، بینایی کامپیوتری و تشخیص تصویر به زمینه‌های قابل توجهی برای بخش خرده‌فروشی تبدیل شده‌اند – انتظار می‌رود بازار جهانی نرم‌افزار تشخیص تصویر خرده‌فروشی با CAGR 22 درصد رشد کند و تا سال 2025 به ارزش 3.7 میلیارد دلار برسد. شناسایی تصویر. خرده فروشان امیدوارند در ترکیب فناوری خود، بهینه سازی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور