چالش اصلی در بازاریابی صنعتی ناتوانی در تماس با تصمیم گیرندگان خرید است. مهندسان اغلب در وبسایتهای تولیدی برای یافتن اطلاعات مربوط به قطعات جستجو میکنند و از آن اطلاعات برای مشخص کردن اجزا در طرحهای خود استفاده میکنند. تولیدکنندگان کالاهای صنعتی دارای برتری قابل توجهی هستند. شما داده های محصول دارید که می توانید از آنها برای ایجاد محتوای بازاریابی استفاده کنید. هر بخش از اطلاعات نیازی به ساعت مطالعه ندارد. درعوض، چند چت با SMEهای شرکت شما (متخصصان موضوع) صدها ایده محتوایی را به همراه خواهد داشت که ممکن است در قالبهای مختلف ارائه شوند.
برایان والاس
موسس @ NowSourcing. Contributor @ Hackernoon، Advisor @GoogleSmallBiz، پادکستر، اینفوگرافیک
چالش اصلی در بازاریابی صنعتی ناتوانی در تماس با تصمیم گیرندگان خرید است. مهندسان اغلب در وبسایتهای تولیدی برای یافتن اطلاعات مربوط به قطعات جستجو میکنند و از آن اطلاعات برای مشخص کردن اجزا در طرحهای خود استفاده میکنند. با این حال، مهندسان، به ویژه مهندسان در شرکتهای بزرگ، به ندرت خودشان قطعات را خریداری میکنند، بنابراین بازاریابان صنعتی راهی برای تأثیرگذاری بر مهندسی که قطعه را در طراحی مشخص میکند و تیم خریدار که در واقع قطعه را میخرند، دارند. شما باید دریابید. یک استراتژی بازاریابی صنعتی باید به طور موثر به خریداران و مهندسان اطلاع دهد که هر…