بازی های ویدئویی ، NFT و همبرگر از The Metaverse

دنیای باز بازی Sandbox در مقابل تجربه خرده فروشی و سرگرمی RFOX VALT با قابلیت VR هر متاورس دارای اقتصاد رمزنگاری شده خود است ، در ابتدا از SAND دلار استفاده می شد. در اصل ، VALT یک تجربه خرده فروشی است و آواتار شما در مغازه های دیجیتال با پاداش بازگشت نقدی به مغازه های دیجیتالی قدم می گذارد. VALT با عمل به عنوان یک مرکز متصل کننده مجموعه ای از مشاغل تجاری در یک متاورس ، از یک طرفه شدن جلوگیری می کند. به عنوان مثال ، شما می توانید در حال حاضر از طریق RFOX Finance در فعالیت ها شرکت کنید.

تصویر
تصویر پروفایل CryptoBlastoff Hacker Noon

CryptoBlastoff

نویسنده مستقل به عشق فن آوری های مخرب

دنیای باز بازی Sandbox در مقابل خرده فروشی و تجربه سرگرمی RFOX VALT با قابلیت VR

ایده ورود به دنیای پر جنب و جوش مانند بازی ، گاهی اوقات با جادوی واقعیت مجازی ، گام منطقی بعدی در تکامل اینترنت است.

Metaverses دارای پتانسیل فوق العاده ای هستند و مانند خود بازی های ویدئویی ، فرارهای بی پایان سرگرم کننده ای از سرسختی هایی را که ما IRL می نامیم ، ارائه می دهند.

امروز ما دو مدعی را بررسی می کنیم: بازیکن تا حدودی شناخته شده Sandbox و آینده و آینده RFOX VALT از آزمایشگاه های RedFOX هر متاورس دارای اقتصاد رمزنگاری شده خود است ، در ابتدا از SAND دلار استفاده می شد.

RFOX VALT دارای اقتصاد دو توکن است. RFOX $، در حال حاضر در شبکه های Ethereum و Binance Smart Chain معامله می شود ، آیا ارز مبادله ای مورد استفاده قرار می گیرد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور