بازار آتی قابل تنظیم برای خریداران قرن 21

عکس پروفایل onLA.HAUSSE Hacker Noon

@آلاهاوسÀLA.HUSSE

اولین اکوسیستم مد چند منظوره P2P دارای هوش مصنوعی پایدار در جهان ، برای من و شما.

تصویر از طریق Haus von Eden

آیا تا به حال آرزو کرده اید که می توانید کمد لباس خود را طراحی کنید اما بعد متوجه می شوید که ماشین خیاطی ندارید یا حتی خیاطی بلد نیستید؟ ابتدا بگذارید بگویم که شما تنها نیستید. دوم ، من فقط ممکن است راه حل را برای شما داشته باشم. مد سفارشی همیشه وجود داشته است اما در سال گذشته واقعاً بسیار موفقیت آمیز بوده است و اکنون هر کسی می تواند Nikes یا Ralph Lauren Polo خود را طراحی کند (تجربه لازم نیست).

ظهور DIY

پس این سال گذشته چه چیزی باعث محبوبیت مد قابل تنظیم شده است؟ البته ، همه گیری جهانی ارتباطی با این موضوع داشت. مردم کمی گیر افتاده بودند که در خانه گیر کرده بودند و نمی توانستند به صورت حضوری خرید کنند و بسیاری از این فرصت برای کسب مهارت های عملی جدید مانند قلاب بافی یا گلدوزی استفاده کردند.

یک تغییر بزرگ زمانی بود که مردم شروع به ساختن ماسک های خود و فروش آنها در سیستم عامل هایی مانند Etsy کردند. و سپس ، با نفوذ رسانه های اجتماعی و سیستم عامل هایی مانند Tiktok ، نتیجه یک جامعه غول پیکر از مردم بود که مد خود را در مقیاس جهانی به اشتراک می گذارند و ایجاد می کنند. اگر می خواهید چگونگی قلاب بافی ساخته شده از کیسه های پلاستیکی یا کلاه برای گربه خود بدانید ، می توانید آن را در Tiktok جستجو کنید.

در آغاز…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور