بازاریابی گفتگو: طرز تفکر مectiveثر برای جذب مخاطبان

عکس پروفایل نویسنده

روش های سنتی بازاریابی باعث شد مشتریان مدت طولانی نادیده گرفته شوند. بیایید صحنه ای را تصور کنیم که در آن تبلیغاتی را مشاهده می کنید که شما را برای خرید محصول برمی انگیزد. وقتی از فروشگاه بازدید می کنید ، کسی نیست که بتواند به شما مراجعه کند. بلکه انتظار می رود مشخصات خود را پر کنید تا بعداً فروشنده بتواند به شما مراجعه کند. این می تواند علاقه شما به خرید را به شدت پشت سر بگذارد. همچنین ، روش افتضاح به نظر می رسد. اگر همین الان ظرفیت خرید را دارم ، می خواهم فوراً محصول خود را بگیرم. برای این ، من نیاز به فروشنده یا تیم او دارم تا با من تعامل داشته باشند.

این ایده اساسی تجارت است – تعامل بین فروشنده و خریدار. در حالی که فناوری چندین جنبه بازاریابی را بهبود بخشید ، برای مدت طولانی تعامل نادیده گرفته شد.

درک مفهوم بازاریابی گفتگو

با بازاریابی مکالمه ، یک رویکرد شخصی شده جدید برای مشتریانی انتظار می رود که بتوانند در زمان واقعی با یکدیگر تعامل داشته باشند. در این تعامل ، جزئیات خاصی برای س quالات آنها به اشتراک گذاشته می شود تا علاقه آنها کافی باشد.

استراتژی های مختلف سن آنها را نشان داده است و اکنون مشتریان تمایل دارند بلافاصله اقلام را خریداری کنند. برای واجد شرایط بودن منجر به تبدیل ، باید در عرض 5 دقیقه یا کمتر در دسترس مشتری خود باشید. وقتی این مکالمه را با سلام سریع و جزئیات دنبال شده آغاز می کنید ، احتمال بیشتری وجود دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور