این شبکه عصبی مناظر طبیعی شهرهای روسیه را رنگ آمیزی می کند

عکس پروفایل نویسنده

@فروتختایلیا بلیکوف

علاقه مند به فن آوری و موسیقی هستید

میراث معماری شوروی بسیار منزجر کننده و در عین حال عاشقانه است. در هر شهر ، از ولادیووستوک تا کالینینگراد ، ساختمانهای یکنواخت وجود دارد. این باعث می شود که بسیاری از مردم این معماری پانل را بخشی از کد فرهنگی و ماهیت خود احساس کنند – افسرده و کتونی.

در اینجا ، در روسیه ، ما حتی یک شعار معروف “روسیه برای صد” (که همچنین کلمه بازی با جناح راست “روسیه برای روسی” است) داریم. مردم بر اساس این منابع معماری محتوای غم انگیز زیادی (موسیقی ، فیلم ، هنر) تولید می کنند. یک بار فکر کردم: اگر شبکه عصبی برای نقاشی این روسیه غم انگیز آموزش ببیند چه می شود؟ چه می شود اگر یک الگوریتم بی روح ممکن است مناظراتی را ترسیم کند که لذت بخشی از روح برای نسلی از نابودکنندگان روسی است. پروژه Neurussia بدین ترتیب متولد شد.

انتخاب منبع داده در بزرگترین شبکه اجتماعی روسیه – VK قرار گرفت. به همین دلیل است که: VK سازوکاری برای پیشنهاد پست دارد ، جایی که افراد می توانند محتوای خود را برای انتشار در گروه های بزرگ پیشنهاد دهند. این باعث می شود VK محتوای تصویری موضوعی بسیار بیشتری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی داشته باشد. به عنوان مثال ، بزرگترین گروه زیبایی شناسی گتوهای روسی شامل حدود 200 هزار تصویر است! آنچه در ابتدا از VK دریافت کردم در اینجا است:

برای اسقاط داده ها ، من از a

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور