ایجاد شبکه برای آینده WFH

عکس پروفایل برایان والاس هکر ظهر

@برایان والاسبرایان والاس

بنیانگذار @ NowSourcing. همیار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

اکنون که چهار ماه به 2021 نرسیده ایم ، برخی از جنبه های زندگی پیش از همه گیری ما به آرامی در حال بازگشت است. گرچه این طراوت است ، اما برخی تغییرات توسط COVID ایجاد شده است که ما به آنها عادت کرده ایم و دیگر هیچ بازگشتی وجود ندارد.

یکی از تأثیرگذارترین این تغییرات افزایش کار از راه دور است. تخمین زده می شود که تا سال 2025 ، تعداد کارکنانی که از راه دور کار می کنند 87 درصد در مقایسه با تعداد قبل از همه گیری افزایش یابد. این تخمینی است که آسان تصور می شود زیرا 80٪ از مدیران قصد دارند کار از راه دور را فراتر از همه گیر COVID گسترش دهند و 96٪ از کارکنان می خواهند از این طریق به کار خود ادامه دهند. شرکت های بزرگ فناوری مانند Zillow ، Twitter ، Facebook ، و Square تغییرات دائمی در کار از راه دور را اعلام کرده اند.

با این وجود ، کار از راه دور موانعی دارد که کارمندان و شرکت ها باید آنها را بیاموزند. یکی از بزرگترین مشکلات کار از راه دور این است که دیگر نمی توان به امنیت شبکه ای که در عملکرد یک دفتر تجاری فیزیکی تعبیه شده است اعتماد کرد. شصت درصد مشاغل از زمان روی کار آمدن به کار از راه دور ، افزایش حملات سایبری را گزارش کرده اند.

مهمترین خطرات امنیتی سایبری …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور