اگر پیوندها یا محتوا امتیاز EAT را تعیین کند ، Google پاسخ می دهد

جان مولر از گوگل به س questionالی درباره اینکه چه چیزی نمرات EAT وب سایت را تعیین می کند ، پاسخ داد. آنها پرسیدند آیا پیوندها نقشی ایفا می کنند یا این که نمره محتوا است.

جان مولر به گونه ای پاسخ داد که ایده نمرات EAT را خنثی کرد یا این که یک عامل فنی یا SEO است.

EAT چه خبر است

EAT مخفف Expertise، Authoritativeness و Trustworthiness است. آنها ویژگی هایی هستند که رده سنج های کیفیت شخص ثالث گوگل موظف است هنگام ارزیابی وب سایت هایی که با الگوریتم های جدید در حال آزمایش رتبه بندی شده اند ، به دنبال آنها باشد.

EAT یک ایده آل است که Google برای سایتهایی که رتبه بندی شده اند ، به ویژه در نتایج جستجو برای موضوعات حساس مانند سلامت و امور مالی ، دارد.

از آنجا که راهنمای رتبه بندی کیفیت Google وظیفه ارزیابی کننده های کیفیت را برای EAT بر عهده دارد و همچنین گوگل به ناشران توصیه می کند که از این راهنما برای ارزیابی وب سایت های خود استفاده کنند ، بنابراین بسیاری از افراد جامعه جستجو و نشر به منظور درک بهتر رتبه بندی خود می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد EAT بدانند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

برخی در جامعه جستجو معتقدند که برای EAT نوعی امتیازدهی در نظر گرفته شده است.

مربوط: راهنمای شما برای Google EAT & SEO

EAT چه خبر؟

فردی که این س askingال را مطرح می کرد در تلاش بود تا دریابد که چه سئو یا عوامل فنی می تواند در کسب نمره EAT بالا دخیل باشد.

فرد می خواهد بداند که EAT برای یک وب سایت چگونه تعیین می شود:

“با EAT چه خبر؟

آیا این با بک لینک های با کیفیت مشخص می شود یا بیشتر در مورد موضوع و کامل بودن صفحات؟ “

جان مولر EAT را توضیح می دهد

جان مولر پاسخ خود را با اطلاعات پیشین درباره اینکه EAT چیست و چگونه گوگل از آن استفاده می کند ، آغاز می کند.

“بنابراین EAT مخفف Expertise، Authority and Trustworthiness است. این چیزی است که از دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت ما ناشی می شود. “

دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت بینش الگوریتمی ارائه نمی دهد

مولر در مرحله بعد این ایده را که دستورالعمل های کیفیت سنج (QRG) حاوی الگوریتم های گوگل است ، رد می کند و به صراحت می گوید که QRG راهنمای الگوریتم گوگل نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

او به وضوح بیان می کند که این الگوریتم با بینش پر نشده است و در زمینه رتبه بندی وب سایت ها ، دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت از رتبه دهندگان کیفیت می خواهد که به تخصص ، اقتدار و اقتدار جستجوهای جستجو در موضوعات خاص توجه کنند.

مولر ادامه می دهد:

“دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت مانند راهنمای الگوریتم های گوگل نیست ، بلکه چیزی است که ما به افرادی که در حال بررسی تغییراتی هستند که در الگوریتم خود ایجاد می کنیم ، می دهیم.

و به ویژه ، EAT مختص انواع خاصی از سایت ها و انواع خاصی از محتوا است. “

مربوط: دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی Google: راهنمای مبتدیان SEO

چنین چیزی به عنوان نمره EAT وجود ندارد

مولر در ادامه به صراحت و بدون ابهام بیان می کند که گوگل نمرات EAT ندارد.

او بر این نکته تاکید می کند که EAT چیزی است که ارزیابی کنندگان کیفیت به آن نگاه می کنند اما هیچ عامل مرتبط با SEO در آن دخیل نیست.

جان مولر:

“بنابراین … از این نظر چیزی نیست که من بگویم گوگل نمره EAT دارد و بر اساس پنج پیوند به علاوه این به علاوه آن است.

این بیشتر چیزی است که ، الگوریتم های ما در طول زمان … ما سعی می کنیم آنها را بهبود ببخشیم ، رتبه دهندگان کیفیت ما سعی می کنند الگوریتم های ما را مرور کنند و آنها به این موارد نگاه می کنند.

بنابراین ممکن است در اینجا همپوشانی وجود داشته باشد ، اما این بدان معنا نیست که یک عامل فنی دخیل است که به نوعی عناصر خاصی را می گیرد و از آنها به عنوان یک عامل SEO استفاده می کند.

اما این قطعاً موضوعی است که من باید به آن توجه کنم ، به ویژه اگر سایت هایی را اجرا می کنید که در مناطق وسیعی که گوگل از EAT در دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت نام برده است ، نقشه برداری می کنند. “

EAT یک راهنما است و یک عامل رتبه بندی نیست

Google ناشران را تشویق می کند تا از دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت به عنوان الهام بخش برای نحوه نقد سایت های خود استفاده کنند.

نظرات جان مولر در مورد EAT با این تشویق مطابقت دارد ، مخصوصاً برای کسانی که محتوای آنها در موضوعات حساس است.

QRG به منظور ارائه یک روش عینی برای رتبه بندی نتایج جستجوی الگوریتم های جدید که در حال ارزیابی هستند ، ایجاد شد.

گوگل توضیح می دهد که QRG برای چیست:

“ما با سنجش کیفیت جستجوی خارجی برای اندازه گیری کیفیت نتایج جستجو به طور مداوم کار می کنیم. رتبه بندی میزان خوب بودن یک وب سایت را برای افرادی که بر روی آن کلیک می کنند به دنبال آن است و کیفیت نتایج را بر اساس تخصص ، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن محتوا ارزیابی می کند. این رتبه بندی ها به طور مستقیم بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد ، اما به ما کمک می کند تا کیفیت نتایج خود را محک بزنیم.

برای اطمینان از رویکرد سازگار، ما دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو را منتشر می کنیم تا به این رتبه دهندگان راهنمایی و نمونه هایی برای رتبه بندی مناسب ارائه دهیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

در جایی در خط ، برخی از سئوکاران معتقد بودند که بر اساس یک سند نمره EAT وجود ندارد و تنها هدف آن اطمینان از استفاده از رتبه دهندگان کیفیت شخص ثالث است “یک رویکرد سازگار”برای ارزیابی صفحات وب

مربوط: عوامل رتبه بندی گوگل

استناد

Google توضیح می دهد که QRG برای چیست:

چگونه رتبه های کیفیت ما نتایج جستجو را بهتر می کند

الگوریتم های رتبه بندی EAT و گوگل

تماشا کنید که جان مولر در دقیقه 33:45 به این س answerال پاسخ می دهد:

https://www.youtube.com/watch؟v=LhO4M2Wsxz8

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور