اولین گزارش فیس بوک در مورد پربیننده ترین محتوا

فیس بوک گزارشی را منتشر کرد که اولین نگاهی به محتوایی دارد که بیشترین بازدید را در فیدهای خبری مردم دارد.

گزارش منتشر شده امروز اولین گزارش از سری گزارشات است. تمرکز بر روی دامنه ها ، پیوندها ، صفحات و پست هایی است که بیشترین بازدید را در ایالات متحده دارند.

وقتی محتوا برای مدت زمان طولانی روی صفحه کاربر ظاهر می شود ، یک نمای شمارش می شود. برای مشاهده محتوا ، کاربر مجبور نیست با آن درگیر شود.

فعالان صنعتی استدلال می کنند که این گزارش از آنچه که در آن قرار دارد فاصله دارد ، اما حداقل بینش های جالبی وجود دارد. ما در پایان به بررسی این استدلال ها می پردازیم. ابتدا به بررسی داده ها می پردازیم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گزارش محتوای گسترده فیس بوک

فیس بوک می گوید هدف از این گزارش سه ماهه اول ارائه وضوح در مورد آنچه مردم در فید خبری خود می بینند است.

در اینجا برخی از موارد مصرف کلی آورده شده است:

  • محتوایی که بیشتر مردم مشاهده کرده اند لزوماً محتوایی نیست که بیشترین جذب را داشته باشد.
  • 57 درصد پست هایی که مردم می بینند مربوط به خانواده و دوستان آنها است.
  • کمتر از 13 درصد بازدید محتوا در پست هایی با پیوند وجود داشت.
  • دامنه های خبری که بیشترین بازدید را دارند 0.31 درصد از کل نمایش مطالب را به خود اختصاص داده اند. از میان این حوزه ها ، رسانه های اصلی بر اساس دیدگاه ها غالب هستند.
  • از میان پست های دارای پیوند ، حدود یک چهارم دامنه های پربیننده ناشران خبری بودند.

پربیننده ترین دامنه ها

گزارش کامل فیس بوک شامل لیستی از 20 دامنه برتر بر اساس نمایش محتوا است. به منظور اختصار ، در اینجا نگاهی به پنج مورد برتر می اندازیم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  1. youtube.com (181.3 میلیون بازدید)
  2. amazon.com (134.6 میلیون بازدید)
  3. unicef.org (134.4 میلیون بازدید)
  4. gofundme.com (124.8 میلیون بازدید)
  5. twitter.com (116.1 میلیون بازدید)

بیشترین پیوندهای مشاهده شده

باز هم ، گزارش فیس بوک دارای لیستی از 20 پیوند برتر است. در اینجا تصویری از پنج مورد برتر را مشاهده می کنید.

  1. https://www.playeralumniresources.com (87.2 میلیون بازدید)
  2. https://purehempshop.com/collections/all (72.1 میلیون بازدید)
  3. https://www.unicef.org/coronavirus/unicef-responding-covid-19-india (62.7 میلیون بازدید)
  4. https://myincrediblerecipes.com (58.9 میلیون بازدید)
  5. https://reppnforchrist.com/ (51.6 میلیون بازدید)

اگر در مورد اینکه چرا برخی از این پیوندهای مبهم در همه فیس بوک در ایالات متحده بیشترین بازدید را دارند ، گیج شده اید ، تنها نیستید. شواهدی که بعداً بررسی خواهیم کرد نشان می دهد که ممکن است هرزنامه باشند.

پربیننده ترین صفحات

در اینجا لیستی کوتاه از پربیننده ترین صفحات فیس بوک وجود دارد.

  1. یونیسف (153.2 میلیون بازدید)
  2. سرگرمی آشپزخانه با 3 پسر من (112.3 میلیون بازدید)
  3. Sassy Media (109.5 میلیون بازدید)
  4. Dodo (104.5 میلیون بازدید)
  5. LADbible (104.4 میلیون بازدید)

پربیننده ترین پست ها

گزارش فیس بوک شامل 20 پست برتر واقعی در سه ماهه گذشته است.

در مورد نوع پست هایی که در فیس بوک نمایش ایجاد می کنند ، روند مشخصی وجود دارد ، زیرا 15 پست از 20 پست برتر متن ساده هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اکثریت قریب به اتفاق پست های بالا فقط پیام های متنی هستند که کاربران را تشویق می کند تا نظر بدهند.

به عنوان مثال ، این پست از یک صفحه تأیید نشده بیش از 58 میلیون بازدید داشته است. صفحه ای که آن را ارسال کرد فقط 120 هزار دنبال کننده دارد.

برای مشاهده نمونه های بیشتر به گزارش کامل (پیوند داده شده در انتها) مراجعه کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

واکنش به گزارش فیس بوک

واکنش به این گزارش به هیچ وجه مطلوب نبوده است.

اتان زاکرمن در مقاله ای که در حال حاضر در توییتر منتشر شده است ، انتقاد تندی از این گزارش می کند و می گوید این داده ها چیز مفیدی به ما نمی گوید.

“اما این داده های کافی را به اشتراک نمی گذارد تا بتوانیم به نتیجه گیری معنی داری برسیم. اگر لیست دامنه شامل هزار آدرس اینترنتی باشد ، شاید بتوانیم توجه را به یک سایت خبری اصلی مانند CNN با یک سایت حاشیه ای مانند پادکست Dan Bongino مقایسه کنیم. اما تنها با 20 دامنه – 13 مورد از آنها احتمالاً نباید در مجموعه ظاهر شوند ، زیرا تا حد بی معنی بودن عمومی هستند – بسیار سخت است که بدانیم چه اتفاقی می افتد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یکی دیگر از دلایلی که این داده ها را برای صنعتگران ناامید کننده می کند این است که چرا برخی از URL ها در موقعیت های برتر قرار دارند.

برای مثال purehempshop.com را در نظر بگیرید. یک ستون نویس NYT متوجه شد که به دلیل پیوندهای وابسته به افراد هرزنامه افراد مشهور ، بازدیدهای زیادی داشته است.

شاید فیس بوک در هنگام تهیه گزارشات آینده این انتقاد را در نظر بگیرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگرچه ، اگر چیز دیگری نباشد ، یادگیری میزان بازدیدهایی که یک صفحه می تواند با یک پست متنی ساده ایجاد کند ، جالب است.

داده های گزارش بین 1 آوریل 2021 تا 30 ژوئن 2021 ثبت شد.

منبع: اتاق خبر فیس بوک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور