اولین قدم: فقط آن را “پرنده به پرنده” بگیرید

تصویر
عکس پروفایل Roxana Murariu Hacker Noon

ترسناک ترین لحظه همیشه قبل از شروع است. – استفان کینگ

کتاب جذاب درباره نوشتن ، پرنده آن لاموت توسط پرنده است. عنوان از یک داستان خانوادگی در مورد برادرش گرفته شده است. یک پروژه مدرسه در مورد پرندگان به او واگذار شد. همانطور که بچه ها این کار را می کنند ، او شروع پروژه را به تعویق انداخت و تا انتها به تاخیر انداخت. حالا ، با انجام پروژه فردای آن روز ، پسر پشت میز نشست و گریه کرد. او باید از کجا شروع کند؟ آیا او هرگز پروژه را به پایان می رساند؟ لاموت تعریف می کند که پدرشان به پسر می گوید: “پرنده به پرنده ، رفیق. فقط آن را پرنده به پرنده بگیرید.

قدرت اولین قدم چیزی است که دریاسالار ویلیام مک روون در سخنرانی آغازین خود در سال 2014 تشخیص داد: “اگر می خواهید جهان را تغییر دهید ، با تختخواب خود شروع کنید.”

اگر هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید ، اولین کار روز را انجام داده اید. این یک احساس غرور کوچک به شما می دهد و شما را تشویق می کند تا کار دیگری را انجام دهید و دیگری و دیگری. در پایان روز ، آن کار تکمیل شده به بسیاری از کارهای تکمیل شده تبدیل می شود. مرتب کردن تختخواب این واقعیت را تقویت می کند که چیزهای کوچک در زندگی اهمیت دارند. اگر نمی توانید کارهای کوچک را درست انجام دهید ، هرگز کارهای بزرگ را درست انجام نخواهید داد.

و اگر به طور اتفاقی یک روز بدبخت را پشت سر بگذارید ، به تختخواب خود می آیید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور