اهمیت رویکرد ناب در توسعه وب و موبایل

عکس پروفایل نویسنده

@خیانتکارBetaCrew

ما برای Startups و SME ها نرم افزاری می سازیم.

“Lean” کلمه ای است که چند سالی است در دنیای استارتاپ ها چرخیده است. کتابهای زیادی نوشته شده است که در مورد آن صحبت می کنند. برخی از موارد برجسته The Lean Startup، The Startup Owner Manual، The Lean Product Playbook هستند. روحی که این کلمه منتقل می کند بسیار ساده است. در اصل می خواهد تلاش ها و منابع هدر رفته را به حداقل برساند.

گرچه ناب بودن در صنعت استارتاپ امری حیاتی است ، اما این یک فلسفه است که باید از همه جا استفاده شود. صنعت خدمات نرم افزاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. چند بار به دلیل عدم انسجام بین الزامات و محصول نهایی ، یک محصول نرم افزاری نیاز به بازسازی عمده یا دفع آن دارد؟ چند بار به دلیل شیوه طراحی تجربه کاربر ، مورد پسند محصولات قرار نگرفته است؟ یک روش ناب برای ایجاد نرم افزار برای مشتریان می تواند چنین موضوعاتی را کاهش دهد و دستاوردهای بی شماری را به همراه داشته باشد. بیایید این را با استفاده از تصویر زیر درک کنیم.

نمودار دو روش مونتاژ دوچرخه را نشان می دهد. روش ناب اطمینان می یابد که دوچرخه در اولین مرحله قابل استفاده است. مشتری می تواند از دوچرخه استفاده کند و ببیند آیا آنچه که از آن انتظار می رود را انجام می دهد یا خیر. و سپس ، در هر مرحله بعدی ، بهبودهایی ایجاد می شود ، ویژگی ها اضافه می شوند و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور