اهمیت استحکام نقدینگی در مبادله ارزهای رمزنگاری شده

نقدینگی معیاری است برای سهولت تبدیل دارایی به پول نقد یا نوع دیگری از ارز. بازخرید دارایی هرچه دشوارتر باشد ، نقدینگی دارایی کمتر خواهد بود. نقدینگی بالا تضمین می کند که بازار به دلیل معاملات بزرگ دچار نوسان قیمت می شود. بیش از 200 صرافی ارز رمزنگاری شده وجود دارد که ده مورد از آنها غیر متمرکز است. بیت کوین به عنوان یک ابزار معاملاتی توسط برخی از شرکت های جهانی مانند مایکروسافت ، مایکروسافت ، پی پال و مایکروسافت پذیرفته شده است. هرچه حجم یک ارز خاص بیشتر باشد ، میزان فعالیت و نقدینگی آن بیشتر می شود.

تصویر
kk عکس پروفایل هکر نون

kk

من یک وبلاگ نویس هستم. می خواهم مقاله بنویسم.

وقتی کلمه “مایع” از فیزیک و شیمی به سمت امور مالی و سرمایه گذاری حرکت می کند ، شما بزرگسال هستید. نقدینگی در هر فرصت سرمایه گذاری سیگنال های موازی پیدا می کند. از آنجایی که ارزهای رمزنگاری شده به آرامی خود را به بستری مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل می کنند ، درک اهمیت نقدینگی و نقدینگی در بازار ارزهای رمزنگاری شده بسیار مهم است. ناگفته نماند که نقدینگی در فرایند توسعه مبادله ارزهای رمزنگاری شده بسیار مهم است.

نقدینگی چیست؟

قبل از درک اینکه چرا نقدینگی در بازار ارزهای رمزنگاری شده بسیار مهم است ، مهم است که بفهمیم نقدینگی چیست! نقدینگی معیاری است برای سهولت نسبی که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور