انبارهای هوشمند به مشاغل کمک می کند تا به تعالی عملیاتی دست یابند

عکس پروفایل نویسنده

@واکومسواکومس

شرکت توسعه نرم افزار

انبار هوشمند چیست و چرا باید آن را در نظر بگیرید؟ به عنوان مثال آمازون را در نظر بگیرید: خرده فروش آنلاین صدها سفارش را در ثانیه پردازش می کند. این شرکت از روبات های متصل به اینترنت برای جمع آوری و جابجایی کالاهای کالا در اطراف انبار استفاده کرد. بنابراین ، می تواند به این سطح از کارآیی دست یابد و نیاز به نیروی انسانی را کاهش دهد.

با این حال ، این فقط یکی از کاربردهای سیستم های انبار هوشمند است. بنابراین اگر فکر می کنید: “چگونه می توانم انبار خود را کارآمدتر کنم؟” به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید.

انبار هوشمند چیست؟

یک انبار هوشمند از اینترنت اشیا ، نرم افزار مدیریت انبار و فناوری دیگری برای خودکار سازی گردش کار و کارایی درایو استفاده می کند. به این ترتیب ، ماشین ها ، دستگاه های محاسباتی و اشیا into به یک شبکه واحد متصل می شوند. از طریق این شبکه می توانید داده های جمع آوری شده فوری را انتقال داده ، تجزیه و تحلیل کرده و به سود خود استفاده کنید.

با این حال ، بیشتر آژانس های خرده فروشی ، تولیدی و حمل و نقل هنوز از روش های سنتی برای مدیریت فروش ، ذخیره سازی ، چیدن و تهیه کالاها استفاده می کنند. آیا می توان و باید آنها را با سیستم های مدیریت انبار هوشمند تقویت کرد؟

انبارداری هوشمند: مزایای عمده برای تجارت شما

1. تصمیمات و فرایندهای خودکار باعث افزایش بهره وری می شوند

بدون توضیح بیشتر ، این ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. چه نوع …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور