امضای ایمیلی که برای شما کار می کند انجام و نمی دهد

عکس پروفایل نویسنده

@آلیس جکسونآلیس جکسون

آلیس جکسون یک وبلاگ نویس و مشاور بازاریابی دیجیتال در یک شرکت تأمین منابع مالی است.

امضای ایمیل چیست؟

این چیزی نیست که شما می گویید بلکه نحوه گفتن شماست. حالا که در واقع مهم است! این گزاره ای است که باید هنگام برقراری ارتباط با افراد از طریق ایمیل در نظر بگیرید. هنگامی که یک ایمیل حرفه ای ، تبلیغاتی یا شخصی ارسال می کنید ، به گیرنده در مورد شما یا نام تجاری خود اطلاع دهید. به آنها اجازه دهید از طریق امضای ایمیل اطلاعات دقیق در مورد شما و شرکت شما را بدست آورند.

امضای ایمیل ادغام کلمات جاسازی شده در انتهای هر پیام ایمیل شما است. این به طور خاص برای ارائه تمام اطلاعات کسب و کار شما از جمله نام ، آدرس ایمیل ، اطلاعات تماس ، URL وب سایت استفاده می شود.

چه چیزی امضای ایمیل را مهم می کند؟

امضای ایمیل برای برقراری ارتباط موثر بسیار ضروری است. این ابزاری قدرتمند است که هویت شرکتی را ایجاد می کند و برند شما را به سهامداران گوناگون عرضه می کند. امضای ایمیل این امکان را دارد که سود شما را دو برابر کند ، و تأثیر عمیقی بر مشترکان شما بگذارد.

امضاهای ایمیل مانند امضاهای عادی باید سفارشی و منحصر به فرد باشد. اکنون ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه امضای خود را بر اعتبار شما تأثیر بگذارد. خوب ما برخی از پارامترهای ذکر شده را ذکر کرده ایم که مطمئناً به حرفه ای بودن ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور