افکت منبع باز در Build Vs. خرید

عکس پروفایل John Lafleur Hacker Noon

@جین لافلورجان لافلور

یکی از بنیانگذاران Airbyte.io ، استاندارد جدید برای ادغام داده های منبع باز

وقتی می خواهید یک ابزار B2B را بفروشید یا قصد خرید آن را دارید ، باید استدلال ساخت و خرید را درک کنید. مزایا و معایب ساخت ابزار داخلی در مقابل خرید ابزار از فروشنده شخص ثالث چیست؟ این امر به ویژه در شرکت های بزرگ که منابع لازم برای ساخت ابزارهای گفته شده را دارید بیشتر به چشم می خورد. استارت آپ های مرحله اولیه معمولاً مسیر سریعتر را انتخاب می کنند و از ابزار B2B خود سرویس استفاده می کنند – مگر اینکه قیمت گذاری منع شود.

اما چیزی که ما اغلب به آن فکر نمی کنیم این است که چگونه منبع باز فقط همه چیز را بهم می ریزد. ساخت کاملاً تعریف شده است. اکنون باید ابزار B2B را با ساخت بدون ابزار منبع باز و همچنین با ابزار منبع باز مقایسه کنید که اغلب مانع را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

در این مقاله ، ما صنعت ETL / ELT را مثال می زنیم. ما در حال ساخت Airbyte ، گزینه جایگزین منبع باز ELT ، آن را بهتر می دانیم. بیایید ببینیم که منبع باز برای ETL / ELT با Airbyte نیز در حال بازگرداندن موجودی Build در مقابل Buy بر روی سر آن است.

ما برای توضیح این نکته اینفوگرافیک تولید کرده ایم. خواهید دید که بدون در نظر گرفتن Airbyte ، در مقابل خرید ساخت و خرید با Fivetran بسیار مفید بود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور