افزودن پشتیبانی چند زبانه به CRA با ماژول بعدی React-i18

عکس پروفایل نویسنده

React-i18next یکی از بهترین گزینه ها برای برنامه های چند زبانه در بین بسیاری از کتابخانه هایی است که ممکن است در آن گم شوید.

پشتیبانی از برنامه ای با زبان های مختلف یکی از سخت ترین مشاغل در توسعه خط مقدم است. نه تنها انتخاب چارچوب مناسب برای نیازهای شما بلکه مدیریت پشتیبانی زبان نیز کار ساده ای نیست. در این مقاله ، من به شما کمک خواهم کرد تا درمورد تصمیمی که باید بگیرید باید نگاهی بیندازید که چگونه می توانید در آن تصمیم بگیرید.

چرا React-i18next؟

تا زمانی که مجبور نشوم ، هرگز به پشتیبانی چندزبانه به عنوان یک توسعه دهنده Front-end خودآموز فکر نکرده ام. اگر در شرکتی مشغول به کار هستید که کالایی را به مشتریان سراسر دنیا ارائه می دهد ، چیز دیگری دارید که به لیست “یادگیری ها” خود اضافه می کنید.

بعد از یک روند خوب فکر کردن ، تصمیم گرفتم که با React-i18next حرکت کنم. به نظر من استفاده از این چارچوب آسان و قابل اطمینان 297 kb ❤ به عنوان یک گزینه عالی برای داشتن ، یکپارچه سازی راه حل مدیریت محلی سازی در صورت تمایل آسان است. من نمی توانم این مقاله را بدون ذکر پشتیبانی کامل آن از قلاب ها و در دسترس بودن بسیاری از ماژول های i18next بنویسم.

آنچه بیشتر از من تحت تأثیر قرار گرفت این بود که این چارچوب برای حل فرآیند بین المللی شدن فقط در داخل فراهم شده بود عکس العمل نشان دهید که انتخاب خوبی برای CRA است.

react-i18next یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور