اعتماد آمریکایی بیش از فیس بوک یا TikTok به گوگل است

در دنیایی از اخبار جعلی و اطلاعات غلط ، از 1057 نفر از ساکنان ایالات متحده پرسیده شد که چه احساسی نسبت به شبکه های اجتماعی و سیستم عامل های جستجو دارند.

بررسی اخیر سطح اعتماد در شرکتهای فناوری را کشف کرده است ، که سیستم عامل ها باعث نگرانی و نظرات در مورد تحولات فضای فناوری می شوند.

نتایج نظرسنجی SEO Clarity ممکن است باعث شود گوگل احساس کند که حرف اول را می زند اما هنوز کارهایی برای انجام دادن دارد.

فقط به این دلیل که آمریکایی ها بیشترین اعتماد را به گوگل دارند ، به این معنی نیست که آنها کاملاً به گوگل اعتماد دارند

در حالی که 65.7٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی اظهار داشتند که بیشترین اعتماد را به گوگل دارند و از هر پنج شرکت کننده یک نفر موافق است که “همیشه” به نتایج غول فناوری اعتماد خواهد کرد ، اما همه پاسخ ها مثبت نبودند.

29٪ از شرکت کنندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که حتی در صورت نمایش نماد ‘AD’ در لیست ها ، فکر نمی کنند Google به اندازه کافی شفاف یا شفاف باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

69 درصد از پاسخ دهندگان نگران داده های جمع آوری شده توسط گوگل هستند. وقتی از آنها س askedال شد که اگر کشف کنند که Google داده های خاصی را جمع آوری می کند ، چه احساسی خواهید داشت ، بزرگترین نگرانی غول را با دانستن آدرس خانه ، مکان قبلی و فعلی ، شماره تلفن و محل کار درگیر کرده است.

بررسی نتایج اعتماد پلت فرم دیجیتالنظرسنجی انجام شده توسط SEO Clarity

آمریکایی ها به فیس بوک و حداقل TikTok اعتماد دارند

TikTok حتی با پایان یافتن 100 میلیون کاربر در پایان سال گذشته ، کمترین اعتماد را دارد ، تنها 28٪ از پاسخ دهندگان این بستر اجتماعی را قابل اعتماد می دانند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فیس بوک و توییتر کمی بهتر بودند ، به ترتیب 37.8٪ و 42.9٪ آمریکایی های مورد نظر اظهار داشتند که به ترتیب به آنها اعتماد دارند.

نتایج نظرسنجی که غول های فناوری آمریکایی به آنها اعتماد دارندنظرسنجی انجام شده توسط SEO Clarity

شاید مستندهایی مانند هک بزرگ و معضل اجتماعی نگرانی ها را در مورد دسترسی و فروش داده های شبکه های اجتماعی در شبکه های اجتماعی و یا حتی استفاده از آنها برای هدف قرار دادن ما با محتوای خاص برای دستیابی به اهداف و نظراتشان افزایش داده باشد ، همانطور که کمبریج آنالیتیکا چند سال پیش انجام داد .

به هر دلیلی که باشد ، 73٪ از پاسخ دهندگان فکر می کنند که هر دو سیستم عامل جستجو و شبکه های اجتماعی باید بیشتر تنظیم شوند. مشهورترین نظر این است که یک نهاد نظارتی مستقل از متخصصان باید درگیر شوند یا اینکه آنها باید خودشان را تنظیم کنند.

نتایج نظرسنجی از اینکه چه کسی باید شرکت های فناوری را تنظیم کندنظرسنجی انجام شده توسط SEO Clarity

شاید یک کد مشابه با استرالیا ، که به موجب آن سیستم عامل های دیجیتال تعهدات خاصی را برای نبرد با اطلاعات غلط ، اخبار جعلی و اطلاعات غلط انتخاب می کنند ، کافی باشد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 73٪ از پاسخ دهندگان می خواهند غول ها مسئولیت بیشتری در مورد محتوای بررسی واقعیت داشته باشند.

فیس بوک ، توییتر و گوگل از قبل فرآیندهای بررسی واقعیت در کار هستند. با این حال ، اینها توسط خود غول ها انجام نمی شود.

صرف نظر از این ، نظرسنجی حاکی از آن است که اقدامات فعلی برای رفع نگرانی در مورد اخبار جعلی و اطلاعات غلط کافی نیست ، زیرا 67٪ خواستار این سیستم عامل ها هستند تا مشخص کنند که جعلی بودن مطالب چیست.

آمریکایی ها به آموزش دیجیتال بیشتری نیاز دارند

نگران کننده ترین آماری که از این نظرسنجی به دست آمده حاکی از آن است که 61٪ از پاسخ دهندگان فکر می کنند متخصصان پزشکی تمام محتوای پزشکی را که در Google پیدا می کنند تأیید می کنند.

نتایج بررسی اگر افرادی فکر می کنند Google با متخصصان پزشکی کار می کندنظرسنجی انجام شده توسط SEO Clarity

در حالی که از الگوریتم گوگل برای نشان دادن قابل اعتمادترین اطلاعات به حداکثر ممکن در SERP ها فهمیده شده است ، خطرناک است تصور کنید که همه اطلاعات پزشکی یافت شده از طریق Google توسط یک متخصص پزشکی تأیید شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

50٪ از پاسخ دهندگان همچنین معتقدند که وب سایت ها می توانند محل نمایش سایت آنها در SERP را کنترل کنند. آیا این یک رویا برای سئوکاران در همه جا محقق نمی شود؟ و شاید کابوسی برای کاربران اینترنت.

68٪ آمریکایی های مورد بررسی همچنین معتقد بودند که رنگ های روشن تا حدودی بر رتبه بندی تأثیر دارند و از هر 5 شرکت کننده دو نفر معتقد نیستند که تاریخچه جستجو بر نتایج جستجو تأثیر می گذارد.

شاید میزان اعتماد بالاتر به Google نسبت به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ناشی از سو mis تفاهم در نحوه جمع آوری اطلاعات و نمایش اطلاعات در SERP باشد.

غول شبکه های اجتماعی برای افزایش اعتماد چه کاری می توانند انجام دهند؟

من با جان لینکلن در مورد مسائل قابل توجه اعتماد که فیس بوک و TikTok با آن روبرو هستند صحبت کردم. در ابتدا ، من از او سال کردم که چرا بین موتورهای جستجو و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی توسط کاربران چنین تفاوتی در اعتماد وجود دارد:

“[Search platforms] مشاغل مستقر تری هستند و منوط به همسویی با نظرات افراد ، منابع مختلف خبری و به طور کلی هر نوع محتوایی که در سیستم عامل آنها منتشر می شود نیستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ماهیت سایت های رسانه های اجتماعی با داشتن این نوع محتوا که در فیدهای آنها غیرقانونی است باعث می شود که سایت در افکار عمومی با افرادی که از آنها استفاده می کنند همسو شود. جامعه فرهنگ و دیدگاه را دیکته می کند. “

وقتی از او پرسیدم که آیا سیستم عامل های شبکه های اجتماعی باید دقیق تر تنظیم شوند ، پاسخ دقیقاً صریح نبود. که تعجب آور نیست:

“تضاد بزرگی بین آزادی بیان وجود دارد ، تبلیغ کنندگان می خواهند با محتوایی که تأیید می کنند همسو شوند و سایت های رسانه های اجتماعی می خواهند به طور همزمان از یک جامعه لذت ببرند و همچنین اعضای هیئت مدیره ، کارمندان و تبلیغ کنندگان را دوست دارند.”

وی سپس به بحث در مورد چگونگی نشان دادن الگوریتم ها محتوای بیشتر بر اساس موضوعاتی که کاربران درگیر آن هستند ، پرداخت و به این موضوع به انتشار اخبار جعلی و انتشار اطلاعات نادرست افزود.

قطعنامه پیشنهادی وی به خودی خود رادیکال است:

  • غول های اجتماعی باید 100٪ مشخص کنند که چگونه مردم از طریق تبلیغات مورد هدف قرار می گیرند ، الگوریتم های آنها چگونه کار می کنند و وقتی صحبت از بررسی واقعیت است ، آنها باید داده ها و منابع موجود در پشت واقعیت های خود را به وضوح نشان دهند.
  • اگر آنها فکر می کنند اخبار منتشر شده یا تبلیغ شده در سایتشان جعلی است ، باید چندین منبع و داده تأیید شده نمایش دهند که به راحتی قابل دسترسی باشد.
  • به عنوان یک گام بعدی ، نشان دادن هر دو طرف بحث و چرایی این نتیجه گیری که اخبار جعلی است ، واقعاً مثبت خواهد بود. این نمی تواند یک پاسخ یک طرفه باشد. در غیر این صورت ، هرگز اعتماد به شبکه های اجتماعی وجود نخواهد داشت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

غول های رسانه های اجتماعی اگر بخواهند در مورد نحوه فعالیت خود 100٪ شفاف باشند ، این فرصت را دارند که ابتدا صنعت شوند. نتیجه آن امیدوارم افزایش سطح اعتماد کاربران باشد.

با این حال ، این پیامدهای خاص خود را خواهد داشت ، زیرا بازاریابان به طور طبیعی می خواهند از هر گونه اطلاعات برای دستکاری الگوریتم ها برای تقویت مشتریان و مشاغل آنلاین استفاده کنند.

با این نظرسنجی ، چگونه سیستم عامل ها در حال حاضر اخبار جعلی و کدها را در خارج از کشور اجرا می کنند. یک چیز مسلم است ، سیستم عامل های جستجو و اجتماعی کار زیادی برای انجام دارند.

آنها نه تنها نیاز به افزایش اعتماد به نام تجاری خود دارند ، بلکه باید به مخاطبان خود نیز آموزش بیشتری دهند تا به آنها کمک کند خودشان تصمیم بگیرند قابل اعتماد است یا خیر.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور