اصلاحات و پیشرفت های بیشتر • Yoast

Yoast SEO 18.5 و Yoast SEO Premium 18.3 امروز منتشر شدند. این دو نسخه آخر همه بر رفع مشکلات و افزودن بهبودهایی که عملکرد افزونه را بهبود می بخشد متمرکز شده اند. در نسخه‌های امروزی، این روند را دنبال می‌کنیم و دور دیگری از اصلاحات و پیشرفت‌ها را اضافه می‌کنیم. اطلاعات بیشتر!

رفع و بهبود در Yoast SEO 18.5

Yoast SEO 18.5 و Premium 18.3 با لیستی از رفع اشکال ارائه می‌شوند، از جمله مواردی که شماره‌گذاری نادرست نقشه‌های سایت XML در ماه گذشته ظاهر شد. این باید اکنون به درستی کار کند و هیچ اقدام دیگری از جانب شما لازم نیست. همچنین بهبودهای بیشتری را برای بازسازی واردکننده AIOSEO که در Yoast SEO 18.3 معرفی کرده بودیم، اضافه کرده‌ایم، و مطمئن می‌شویم که قبل از وارد کردن، داده‌ها را به درستی اعتبارسنجی می‌کنیم.

در Premium، اشکالی را برطرف کردیم که ما را از نمایش متن در بلوک زمان تخمینی خواندن در زبان سایت منع می کرد. بلوک خواندن تخمینی یکی از بلوک‌های محتوایی برای ویرایشگر بلوکی است که هنگام اشتراک در Yoast SEO Premium دریافت می‌کنید. در این حالت، به شما امکان می دهد به طور خودکار زمان تخمینی خواندن مطالب خود را محاسبه و نمایش دهید. که صفحات شما را کاربرپسند می کند و شانس ماندن افراد در سایت شما را افزایش می دهد!

راه‌حل‌های بیشتری برای یافتن وجود دارد و می‌توانید همه موارد ذکر شده را در گزارش تغییرات Yoast SEO free و Yoast SEO Premium بیابید.

اکنون به آخرین نسخه ها به روز رسانی کنید

آخرین نسخه های Yoast SEO در حال حاضر در دسترس هستند. این نسخه ها شامل مجموعه ای از اصلاحات و برخی پیشرفت های خوب است که عملکرد افزونه سئو وردپرس مورد علاقه شما را بهبود می بخشد. برو آپدیت کن!

برو پریمیوم و دسترسی داشته باشید به تمام ویژگی های ما!

Premium با بسیاری از ویژگی ها و دسترسی رایگان به دوره های SEO ما!

فقط 99 یورو / در هر سال (بر اساس مالیات بر ارزش افزوده) برای 1 سایت

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور