استفاده از فیدهای اطلاعاتی تهدید سایبری برای غنی سازی تحقیقات و اولویت بندی رویدادهای امنیتی

عکس پروفایل نویسنده

@jonathan.zhangWhoisXML API

ارائه دهنده داده های Whois ، DNS ، IP و تهدیدات برتر. ما API ها ، پایگاه داده ها و ابزارها را ارائه می دهیم.

بسیاری از تحقیقات مربوط به امنیت سایبری به راحتی می توانند با بررسی سوابق WHOIS در یک حوزه مورد علاقه آغاز شوند. این یک روش ساده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افرادی است که پشت حمله قرار دارند. در این روزگار ، سوابق WHOIS به طور فزاینده ای تغییر می یابد ، اما احتمالاً کافی نیست.

در تحقیقات لازم است سایر عوامل و منابع اطلاعاتی دیگر در نظر گرفته شود. در اینجا است که مشاوره با اطلاعات مختلف تهدید اطلاعاتی وارد می شود. در حقیقت ، تحلیلگران و محققان امنیتی می توانند از ترکیبی از منابع خبری تهدیدات سایبری برای غنی سازی تحقیقات و اولویت بندی وقایع امنیتی استفاده کنند.

در این مقاله ، نمونه هایی را کشف می کنیم که موارد استفاده و مزایای استفاده از منابع اطلاعاتی تهدید سایبری را نشان می دهد.

با کمک فیدهای اطلاعات تهدید ، سطح احتمالی حمله و خطرات شخص ثالث خود را مدیریت کنید

برای انجام موارد زیر می توانید از ترکیبی از فیدهای اطلاعاتی تهدیدات سایبری استفاده کنید که WHOIS ، موقعیت جغرافیایی IP و netblocks ، زیر دامنه ، تماس و دسته بندی وب سایت و تایپ تایپ داده را انجام می دهد:

  • نام دامنه های حاوی نام شرکت یا نام تجاری خود را برشمارید ، بفهمید چه کسی مالک این نام ها است دامنه های بالقوه تایپ، و دیگران را که دارای اشتراک …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور