استراتژی جدید مناقصه ، برنامه های افزودنی و موارد دیگر

مایکروسافت فهرستی از به روزرسانی ها و نسخه های جدید محصولات را برای آگهی دهندگان شامل استراتژی پیشنهاد جدید ، برچسب گذاری حساب مدیر ، برنامه های افزودنی خودکار جدید ، محافظت از امنیت نام تجاری گسترده و به روز رسانی کمپین های متحد اعلام کرد. در اینجا چیزی است که باید بدانید!

تبلیغات مایکروسافت Target Impression Share را اعلام می کند

مایکروسافت آگهی از انتشار استراتژی Target Impression Share که منعکس کننده استراتژی Google Ads است ، خبر داد. مایکروسافت آگهی به طور خودکار پیشنهادات شما را بر اساس جایی که می خواهید تبلیغات شما در آن ظاهر شود و Target Impression Share شما تعیین می کند.

تبلیغات مایکروسافت را به اشتراک بگذارید

آگهی دهندگان می توانند انتخاب کنند که مایلند در هر نقطه از صفحه نمایش داده شوند ، به این معنی که برای آنها اهمیتی ندارد که در اولین صفحه ، “بالای صفحه” ، در چه موقعیتی قرار دارند ، به این معنی که آنها می خواهند در اولین مجموعه تبلیغات نشان دهند که در اولین SERP یا “بالای صفحه مطلق” ظاهر می شود به این معنی که آنها می خواهند اولین تبلیغ در SERP باشند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تبلیغ کنندگان می توانند حداکثر CPC را تعیین کنند ، اما بسته به سایر تنظیماتی که انتخاب شده اند ، ممکن است حجم را محدود کنند.

Target Impression Share یک استراتژی پیشنهاد خوب برای افرادی است که دید را در اولویت قرار می دهند ، اگرچه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

برای کمپین های جستجو ، می توانید از ویژگی آزمایش برای اجرای آزمون های استراتژی پیشنهادات A/B استفاده کنید تا مشخص شود که کدام استراتژی مناقصه برای اهداف شما بهتر عمل می کند.

افزونه های جدید خودکار

از ماه آگوست ، مایکروسافت برنامه های افزودنی خودکار جدیدی را راه اندازی می کند که برای همه تبلیغ کنندگان در دسترس خواهد بود.

  • برنامه های افزودنی مکان پویا اطلاعات مکان را از برنامه های افزودنی مکان تبلیغ کننده و نقشه های بینگ دریافت می کند
  • برنامه های افزودنی چند رسانه ای پویا دارایی های چند رسانه ای مانند تصاویر و فیلم ها را اضافه می کند (پرواز در اوایل سال 2022 آغاز می شود)
  • دکوراسیون سندیکا دکمه ها یا پیشرفت های خودکار هستند که شرکا برای جلب کلیک از آنها استفاده می کنند

جستجو شرکای تزئینات تبلیغات مایکروسافت

همه آگهی دهندگان این امکان را دارند که از هر یک از این برنامه های افزودنی خودداری یا انصراف دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برچسب زدن حساب

برای تبلیغ کنندگان که از MCC استفاده می کنند ، Microsoft Ads برچسب های سطح حساب مدیر را منتشر می کند. اینها به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد حساب ها ، کمپین ها ، تبلیغات و کلمات کلیدی در محدوده مدیریت شما را با برچسب نشان کنند و همچنین به شما امکان می دهد گزارش ها و بینش خود را با این برچسب ها متمرکز کنید.

برچسب زدن تبلیغات مایکروسافت

تبدیلات خاص محصول را با اهداف تبدیل محصول دنبال کنید

تبلیغ کنندگان که از کمپین های خرید یا سایر کمپین های مبتنی بر خوراک استفاده می کنند ، اکنون می توانند اهداف تبدیل محصول ایجاد کنند.

هدف خاص محصول چیست و چه زمانی از آن استفاده می شود؟ به گفته مایکروسافت ، این دستگاه می تواند به دو روش مختلف عمل کند:

مشتری روی آگهی محصول A کلیک می کند ، بدون خرید حرکت می کند ، سپس آگهی محصول B را کلیک می کند ، اما در نهایت محصول A را خریداری می کند. به طور معمول ، این تبدیل به تبلیغ محصول B نسبت داده می شود ، زیرا آخرین تبلیغ بود. با این حال ، با هدف تبدیل محصول ، می توانید این را به عنوان تبدیل تبلیغات محصول A دنبال کنید.

از طرف دیگر ، برای خرده فروشان که در اهداف خاص محصول شرکت می کنند ، می توانند تبدیل ها را در سطح نام تجاری نسبت دهند. به گفته مایکروسافت:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مشتری روی آگهی محصول A (نام تجاری X) کلیک می کند ، اما در نهایت محصول B (نام تجاری X) را خریداری می کند. به طور معمول ، هیچ تغییری گزارش نمی شود. با این حال ، با هدف تبدیل محصول برای مارک ها ، می توانید این را به عنوان تبدیل برند X پیگیری کنید. باید داشته باشید کمپین های خرید مایکروسافت برای برندها برای این سناریو تنظیم شده است

حفاظت از ایمنی نام تجاری در سراسر پلت فرم Ad Science Integral اکنون در سطح جهانی در دسترس است

مایکروسافت در سپتامبر گذشته همکاری خود را با Integral Ad Science (IAS) اعلام کرد. هدف از این مشارکت افزودن گزینه های بیشتر حفاظت از نام تجاری در شبکه مخاطبان مایکروسافت بود. این در حال حاضر به صورت جهانی در بازارهایی که شبکه مخاطبان مایکروسافت در آن موجود است در دسترس است: ایالات متحده ، انگلستان ، کانادا ، فرانسه ، آلمان ، استرالیا و نیوزلند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تغییرات در کمپین های متحد

سرانجام ، Microsoft Advertising تعدادی از به روز رسانی ها را برای کمپین های یکپارچه بر اساس بازخورد دریافت کنندگان اولیه اعلام کرد.

  • ارسال اینستاگرام: کاربران اکنون می توانند از بخش رسانه های اجتماعی کمپین های یکپارچه به حساب های اینستاگرام خود پست ارسال کنند.
  • به روزرسانی های دسترسی به مدیریت و دعوت کاربر: کمپین های متحد کاربران می توانند سایر کاربران Microsoft Advertising را برای دسترسی و مدیریت حساب های خود دعوت کنند.
  • یک تجربه جدید صدور صورت حساب: کاربران کمپین های متحد اکنون می توانند از صفحات صورتحساب مشابه کاربران حالت Expert استفاده کنند.
  • به روز رسانی تجربه مدیریت کمپین: مایکروسافت خاطرنشان می کند که آنها بازخورد کاربران را دریافت کرده اند و چندین اصلاح برای بهبود قابلیت استفاده از کمپین های یکپارچه انجام داده اند ، مانند اطلاعات نمای کلی همیشه در هنگام ایجاد کمپین.
  • نکته آخر اینکه کاربران کمپین های یکپارچه اکنون می توانند چندین حساب فرعی را در زیر یک حساب والدین واحد مدیریت کنند. حسابهای مدیر قادرند:
    • چندین حساب کمپین متحد در زیر همان حساب مدیر ایجاد کنید.
    • ترکیبی از کمپین های یکپارچه و حساب های تخصصی در زیر همان حساب مدیر ایجاد کنید.
    • پیوند به و از حساب های مدیر که شامل ترکیبی از کمپین های یکپارچه و حساب حالت تخصصی است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور