@آکساراآکسارا
زندگی یک آزمایش است. و من اینجا چه می کنم؟ احتمالاً آزمایش دیگری است. ؛)
همه ما اپل را به عنوان یک برند هوشمند با فناوری نوآورانه و رویکردی ساده می شناسیم.
درست از ابتدای عصر اپل ، آنها در هنر ایجاد بسیاری از جنجال ها برای نوآوری های خود تسلط داشتند. تبلیغات آنها در سال 2020 همچنان برای نوشتن مطالب تبلیغاتی و سایر راهنماهای بازاریابی به عنوان نمونه در نظر گرفته شده است.
یکی از این موارد که توسط اپل در سال 1984 در فصل Super Bowl ایجاد شده است ، تبلیغات تبلیغاتی هنگام راه اندازی کامپیوتر جدید Macintosh است.
https://www.youtube.com/watch؟v=OYecfV3ubP8
“در 24 ژانویه اپل کامپیوتر Macintosh را معرفی می کند. و خواهید دید که چرا 1984 مانند “1984” نخواهد بود.
این اولین تبلیغ ویدیویی اپل بود که تقریباً 4 دهه پیش پخش شد.
در مورد این تبلیغات ویدیویی حتی امروز صحبت شده است زیرا آنها به جای اعلام متنی مبنی بر راه اندازی مکینتاش ، داستانی را چرخاندند و بدون هیچ زحمتی کنجکاوی ایجاد کردند.
تبلیغات ویدئویی جوایز زیادی کسب کرد و توانست مخاطبان گسترده تری از 90 میلیون نفر را به خود جلب کند و کامپیوترهای مکینتاش به ارزش 3.5 میلیون دلار را درست پس از پخش تبلیغات فروخت ، که اگر فیلم نبود امکان پذیر نبود.
ویدیو زبان مشترکی بوده است که همه می توانند آن را درک کنند. و …