استراتژی بازاریابی ویدئویی در سال 2021: راهنمای کامل شما

عکس پروفایل نویسنده

@آکساراآکسارا

زندگی یک آزمایش است. و من اینجا چه می کنم؟ احتمالاً آزمایش دیگری است. ؛)

همه ما اپل را به عنوان یک برند هوشمند با فناوری نوآورانه و رویکردی ساده می شناسیم.

درست از ابتدای عصر اپل ، آنها در هنر ایجاد بسیاری از جنجال ها برای نوآوری های خود تسلط داشتند. تبلیغات آنها در سال 2020 همچنان برای نوشتن مطالب تبلیغاتی و سایر راهنماهای بازاریابی به عنوان نمونه در نظر گرفته شده است.

یکی از این موارد که توسط اپل در سال 1984 در فصل Super Bowl ایجاد شده است ، تبلیغات تبلیغاتی هنگام راه اندازی کامپیوتر جدید Macintosh است.

https://www.youtube.com/watch؟v=OYecfV3ubP8

“در 24 ژانویه اپل کامپیوتر Macintosh را معرفی می کند. و خواهید دید که چرا 1984 مانند “1984” نخواهد بود.

این اولین تبلیغ ویدیویی اپل بود که تقریباً 4 دهه پیش پخش شد.

در مورد این تبلیغات ویدیویی حتی امروز صحبت شده است زیرا آنها به جای اعلام متنی مبنی بر راه اندازی مکینتاش ، داستانی را چرخاندند و بدون هیچ زحمتی کنجکاوی ایجاد کردند.

تبلیغات ویدئویی جوایز زیادی کسب کرد و توانست مخاطبان گسترده تری از 90 میلیون نفر را به خود جلب کند و کامپیوترهای مکینتاش به ارزش 3.5 میلیون دلار را درست پس از پخش تبلیغات فروخت ، که اگر فیلم نبود امکان پذیر نبود.

ویدیو زبان مشترکی بوده است که همه می توانند آن را درک کنند. و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور