استراتژی بازاریابی دیجیتال برای استارت آپ های فنی: 5 روش آزمایش شده و آزمایش شده

تصویر
عکس پروفایل Sameer Bairwa Hacker Noon

@همربائیرواسامیر بایروا

عشق به نوشتن ، توسعه دهنده نرم افزار ، فریلنسر ، یادگیری ماشین در Twitter دنبال کنید

بنیانگذار جدید؟ تازه وارد بازی بازاریابی شدید؟ پروژه جدیدی که می خواهید در آن ایجاد هیجان کنید؟ جلوترش رو نگاه نکن.

در این پست ، شما را از طریق چند روش برای ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال برای استارت آپ ، نام تجاری یا تجارت خود راهنمایی می کنم.

امروزه ، فارغ از اندازه و اندازه ، بازاریابی دیجیتال بهترین گزینه برای همه مشاغل خارج از کشور است. پیش از این ، بازاریابی دیجیتال به گزینه های نخبه گرایانه در صنعت محدود بود ، اما تقریباً همه صاحبان مشاغل علاقه مند به سرمایه گذاری در این گزینه نیستند. به خصوص وقتی نوبت به راه اندازی فناوری می رسد ، تدوین استراتژی های بازاریابی دیجیتال راحت تر است زیرا فناوری در برجسته سازی این روش مدرن تبلیغ به جهان نقش اساسی داشته است.

مطمئناً موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال برای یک استارت آپ فناوری ، روی آنها تمرکز کنید. بزرگترین خبر این است که بازاریابی دیجیتال برای ماندن در اینجا موجود است ، بنابراین می تواند به راحتی در مدت زمان کوتاهی استارت فن آوری شما را ارتقا دهد. امروزه بازاریابی دیجیتال از همیشه گسترده تر است. مرز ندارد و می تواند از شمال به جنوب کشیده شود. به عنوان مثال ، اگر خانه نرم افزاری دارید و قصد دارید از چندین کشور مشتری خود را سرگرم کنید ، بازاریابی دیجیتال به شما در انجام …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور