از رقبا تا شرکا: Conductor معیارهای جستجو را به دست می آورد

Conductor، یک پلت فرم بازاریابی ارگانیک سازمانی پیشرو، رقیب مستقر در اروپا، Searchmetrics را به دست آورده است تا گسترش خود را در بازار اروپا سرعت بخشد.

پس از خرید ContentKing در سال 2022، خرید Searchmetrics همچنان به تقویت موقعیت Conductor در صنعت ادامه می دهد.

ست بسمرتنیک، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Conductor، گفت که این خرید بهترین کاری را که Searchmetrics برای Conductor و مشتریان مشترک آن انجام می دهد به ارمغان می آورد:

«Searchmetrics تقریباً از زمانی که Conductor را راه اندازی کردیم، با یک پایه داده قوی و حضور قدرتمند در بازار اروپا یک رقیب بوده است. ما هیجان زده هستیم که بهترین کارهایی که Searchmetrics انجام می دهد را برای Conductor و به مشتریان مشترک خود ارائه دهیم. هدف ما این است که مشتریان از طریق ارائه ارزش محصول بیشتر در مقیاس جهانی، از این خرید سود زیادی ببرند.

مت کولبورن، مدیرعامل Searchmetrics، از پیوستن این شرکت به Conductor ابراز هیجان کرد و آن را “رهبر قطعی جهانی” نامید:

Conductor بدون شک رهبر بازار فضای SEO است. برای سال‌ها، ما تعهد آن‌ها به نوآوری برای مشتریان و تلاش‌های آن‌ها برای پرورش فرهنگ محیط کاری پویا و پر ارزش برای کارکنان را تحسین کرده‌ایم. با پیوستن به Conductor، ما بهترین کاری را که انجام می‌دهیم همراه با یک پایگاه بزرگ مشتریان اروپایی به ارمغان می‌آوریم – Conductor را به عنوان رهبر قطعی جهانی تثبیت می‌کنیم. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا در آینده بیشتر برای مشتریان بسازیم.”

کن اوگنبرات، مدیر ارشد مالی Searchmetrics، گفت که این خرید یک “گام اساسی” برای صنعت سئو است زیرا این دو شرکت به عنوان شریک با فرصتی برای ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان پیش می روند.

با این خرید، Conductor به تعهد خود برای ایجاد یک پلتفرم واحد جهانی که تمام بخش‌های گردش کار SEO را یکپارچه می‌کند، ادامه می‌دهد.

با حضور قوی Searchmetrics در اروپا و پایگاه مشتری مستحکم، این خرید به طور قابل توجهی رشد Conductor در اروپا را تسریع خواهد کرد.

Conductor دومین خرید خود را در یک سال با خرید Searchmetrics به پایان رساند که پس از دور مالی قابل توجه این شرکت از Bregal Sagemount در سال 2021 انجام شد.

این خرید به عنوان نشانه ای از رشد اخیر هادی تلقی می شود. انتظار می رود با ترکیب نقاط قوت هر دو شرکت برای مشتریان مشترک خود، جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر پیشرو در فضای سئو تقویت کند.


تصویر ویژه: dotshock/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور