ادغام سیگنال با MobileCoin آنقدرها هم که فکر می کنید خبر بدی نیست

عکس پروفایل yorple Hacker Noon

اگرچه بسیاری از نگرانی ها و انتقادات پیرامون ادغام سیگنال در MobileCoin قابل درک است ، اما می خواهم دیدگاه دیگری ارائه دهم. من معتقدم این یک تلاش صادقانه توسط تیم سیگنال برای بهبود حریم خصوصی مالی کاربرانشان بوده است.

آنچه را که معتقدم رایج ترین س questionsال / نگرانی است به همراه افکار خود لیست می کنم. با خیال راحت از طریق آنها رد شوید و بخوانید چه چیزی بیشتر به شما علاقه مند است.

اما چرا؟

موکسی مارلین اسپایک ، خالق سیگنال ، با اقدامات و سخنان خود روشن ساخته است که او قلباً یک سایفرپانک است. من واقعاً معتقدم که او می خواهد با استفاده از رمزنگاری جهان را بهبود ببخشد و تغییرات اجتماعی ایجاد کند.

او بیش از 11 سال تمام وقت بر روی Signal (TextSecure سابق) کار کرده است. این یکی از بهترین ابزارها برای حفظ حریم خصوصی است. بدون تبلیغات بدون اشتراک بدون جمع آوری اطلاعات سیگنال کاری است از علاقه شخصی که به آن اهمیت می دهد.

من معتقدم که موکسی می خواهد از همان حریم خصوصی و امنیت برای نه تنها ارتباطات شما ، بلکه زندگی مالی شما نیز برخوردار باشد. اگر می توانید با حریم خصوصی به خانواده و دوستان خود پیام دهید ، چرا مجبور نیستید در ازای پرداختی که برای آنها می فرستید از آنها احترام مشابهی داشته باشید؟

متأسفانه ، این درجه از حریم خصوصی در سیستم مالی سنتی امکان پذیر نیست. اگر سیگنال بخواهد Stripe یا … را ادغام کند

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور