اجرای Azure IoT Edge برای Node.js در اوبونتو 18.04

عکس پروفایل نویسنده

@andrei.rusuآندره روسو

رمزگذار مستقل برای استخدام / نگهدارنده Nightwatch.js

Azure IoT Edge افزودنی نسبتاً جدیدی به راه حل ابری Azure IoT است و قرار است به جای استفاده از ابر ، برای تجزیه و تحلیل داده های دستگاه “در لبه” استفاده شود.

لاجوردی اینترنت اشیا

IoT Hub یک سرویس مدیریت شده است که توسط مایکروسافت به عنوان بخشی از اشتراک ابر Azure ارائه می شود. در ابر میزبانی می شود و به عنوان یک مرکز پیام اصلی برای ارتباط دو طرفه بین برنامه شما و دستگاه های اینترنت اشیا I مدیریت شده عمل می کند.

شما می توانید از IoT Hub برای ایجاد راه حل های مختلف اینترنت اشیا با ارتباطات مطمئن و مطمئن بین بسیاری از دستگاه های اینترنت اشیا و برنامه های میزبان ابر استفاده کنید.

Azure IoT Edge

Azure IoT Edge شما را قادر می سازد تا قسمت هایی از حجم کار خود را به لبه های اصلی منتقل کنید ، بنابراین دستگاه های شما می توانند زمان کمتری را برای ارسال پیام به ابر صرف کنند و سریعتر نسبت به وقایع واکنش نشان دهند. این ساختمان در بالای معماری مبتنی بر کانتینر ساخته شده است و از کانتینرهای جداگانه برای انجام بار کاری در دستگاه Edge و برقراری ارتباط با ابر استفاده می کند.

به راحتی می توانید منطق کسب و کار خود را در ظروف استاندارد بسته بندی کنید ، سپس می توانید این ظروف را در هر یک از دستگاه های خود مستقر کنید (به عنوان ماژول های سفارشی) و همه آنها را از طریق ابر نظارت کنید.

چرا IoT Edge

استفاده از یک راه حل مانند IoT Edge برای فعال کردن پردازش …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور