اتوماسیون برای رویدادهای پیشاهنگی دختر

عکس پروفایل نویسنده

تعطیل کردن این فرصت را برای دخترم فراهم کرد تا در رویدادهای پیشآهنگی مجازی در سراسر ایالات متحده شرکت کند. وقتی فرم ثبت رویداد تغییر کرد ، من فرصتی پیدا کردم و ضمن اینکه به دخترم در مورد قدرت کد برای کارهای روزمره الهام می گرفتم ، مهارت های جدید تراش وب را امتحان کردم.

دخترم به طور معمول در شورای محلی دختر پیشاهنگی خود مشارکت دارد. وی مشاور اردوگاه و رهبر رویدادهای دختران جوان بوده است. او برای کسب مدالها و وصله هایی که وی را در معرض مهارتها و فعالیتهای جدید قرار می دهد ، مسافت بیشتری را طی می کند. وی هم اکنون در حال کار بر روی بالاترین جایزه ای است که دختر پیشاهنگی می تواند کسب کند ، یعنی جایزه طلا.

با خاموش شدن COVID ، بسیاری از موقعیت های محلی او خشک شد ، بنابراین او فرصتی را پیدا کرد تا فعالیت های سایر مجالس را که جلسات مجازی را ارائه می دهد ، جستجو کند. فقط به عنوان یک نمونه: او ساخت موسیقی الکترونیکی را با استفاده از javascript در شورای فلوریدا آموخت. در طول فصل انتخابات ، وی کارگاه آموزشی Rock the Vote را با یک شورا در ایالت واشنگتن انجام داد. و او دو نشان امنیت سایبری آخر خود را از برخی رهبران خوشایند در آیووا به دست آورد. استعدادهای زیادی در شوراها به اشتراک گذاشته شده است.

اخیراً ، شورای ما فرم ثبت نام را تغییر داده است ، بنابراین نمی توانم فعالیت های خارج از شعاع 90 مایل را جستجو کنم. وقتی از میز راهنما پرسیدم ، آنها توصیه کردند که ZIP مختلفی وارد کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور