ابزار جدید انتخاب کننده شکلک، بازخورد پیچیدگی کلمات در زبان های بیشتر و بهبود طرحواره • Yoast

ما همیشه برای بهبود و اصلاح تجربه کاربر Yoast SEO با هر نسخه تلاش می کنیم. در این نسخه، ما بهبودهایی را برای اجرای داده های ساختار یافته Schema خود ارائه کرده ایم و چند باگ را برطرف کرده ایم. جدای از آن، ما تصمیم گرفته‌ایم تا افزونه‌های هیجان‌انگیزی را به افزونه‌های خود اضافه کنیم، که با یک ابزار جدید انتخاب کننده شکلک و یک صفحه ادغام تازه‌سازی شده شروع می‌شود. خواندن را ادامه دهید تا از آخرین پیشرفت ها و ویژگی های Yoast SEO مطلع شوید!

به روز رسانی Yoast SEO Premium

ابزار جدید انتخاب کننده ایموجی را معرفی می کنیم

یکی از ویژگی های سرگرم کننده ای که در این به روز رسانی به Yoast SEO Premium ارائه می شود، ابزار جمع کننده ایموجی است. اکنون می توانید با چند کلیک ساده ایموجی ها را به عنوان و توضیحات متا خود اضافه کنید.

اگر ایموجی ها به درستی از آنها استفاده کنید، جدا از سرگرم کننده بودن، ممکن است روی نرخ کلیک در صفحه نتایج جستجو تأثیر بگذارند. آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، ایموجی ها به بخش بزرگی از ارتباطات روزمره ما تبدیل شده اند. آنها به ما کمک می کنند تا احساسات و عواطف خود را منتقل کنیم و با آنها ارتباط برقرار کنیم. در عین حال، ایموجی‌ها راه جالبی برای جلب توجه ارائه می‌کنند، زیرا رنگارنگ و سرگرم‌کننده هستند، مخصوصاً وقتی با متن مقایسه می‌شوند.

به همین دلایل، ما می خواهیم به کاربران خود این امکان را بدهیم که از ایموجی ها به عنوان وسیله ای برای ارتباط استفاده کنند. با این حال، ما فکر می کنیم که هنگام استفاده از این ابزار باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید. فقط به این دلیل که وجود دارد، به این معنی نیست که باید از آن استفاده کنید. در مورد صنایع یا جایگاه هایی که در آن هستید فکر کنید و مخاطبان خود را در نظر بگیرید. آیا آنها فکر می کنند دیدن شکلک ها در نتیجه جستجوی منتهی به وب سایت شما سرگرم کننده است؟ این چیزی است که فقط شما می توانید بگویید.

می توانید به راحتی ایموجی ها را به عنوان و توضیحات متا خود اضافه کنید

پشتیبانی زبان اضافی برای ارزیابی پیچیدگی Word

در Yoast SEO Premium 18.9، ما اولین تکرار از ارزیابی پیچیدگی کلمات خود را معرفی کردیم که جایگزین بازخورد سهولت خواندن Flesch در تجزیه و تحلیل خوانایی محبوب ما می شود. به عنوان یک ویژگی بتا، ارزیابی زمانی که برای اولین بار منتشر شد فقط با متن انگلیسی کار می کرد. اما ما قول دادیم که در نسخه های بعدی از زبان های بیشتری پشتیبانی خواهیم کرد. امروز، ما به این وعده عمل می کنیم.

معرفی کردن فرانسوی، اسپانیایی، و آلمانی به عنوان آخرین زبان های پشتیبانی شده توسط کلمه ارزیابی پیچیدگی. اکنون می‌توانید با استفاده از بازخورد پیچیدگی، محتوا را به این سه زبان بهینه کنید و محتوای خود را به روی طیف گسترده‌ای از مخاطبان باز کنید.

ما دوست داریم نظرات شما را در مورد این ویژگی بشنویم، پس آن را بررسی کنید و در گفتن نظر خود به ما دریغ نکنید. و البته، ما به بهبود و افزودن پشتیبانی برای زبان‌های بیشتر در به‌روزرسانی‌های آتی ادامه خواهیم داد. گوش به زنگ باشید!

کنترل عمق برای بلوک TOC

استفاده از بلوک جدول محتوا (TOC) یک راه عالی برای کمک به بازدیدکنندگان شماست تا دید کلی از محتوای شما داشته باشند. همچنین راهی سریع برای پیمایش به آنچه که به دنبال آن هستند در اختیار آنها قرار می دهد. اما برای پست‌های بسیار طولانی یا پیچیده با عناوین زیاد، بلوک TOC می‌تواند فضای زیادی را اشغال کند در حالی که محتوای مهم را به پایین صفحه فشار می‌دهد. بنابراین، ما گزینه‌ای اضافه کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید که می‌خواهید TOC خود تا چه حد «عمیق» پیش رود تا بتوانید یک نمای کلی ساده‌تر ارائه دهید.

با این تغییر، بلوک TOC فقط رندر می شود h2 عناصر به طور پیش فرض اما جای نگرانی نیست، شما می توانید TOC خود را برای خروجی هر عنصر با آن مشخص کنید h2 از طریق h6 برچسب ها

شما کنترل بیشتری روی نحوه مسدود کردن عناوین خروجی TOC خواهید داشت

پیشرفت های جدید در Yoast SEO 19.4

بهبود داده های ساختار یافته طرحواره

در Yoast، ما همیشه برای بهبود روش مدیریت داده های ساختار یافته Schema کار می کنیم. در این نسخه، ما مدیریت Schema را برای صفحات بایگانی و پیوست بهبود بخشیده ایم. برای صفحات آرشیو، آنها اکنون یک خروجی می دهند image ویژگی و دیگر a ندارند ReadAction. در مورد صفحات پیوست، اکنون آنها خروجی مناسبی دارند primaryImage ویژگی طرحواره.

یک صفحه ادغام تازه در Yoast SEO

مدت زیادی است که ما همان رابط کاربری را برای صفحه ادغام خود داریم. در حالی که ذاتاً هیچ مشکلی در آن وجود ندارد، ما متوجه شدیم که برای کاربران ما کاملاً واضح نیست که ادغام ها در مورد چیست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که رابط کاربری این صفحه را در Yoast SEO 19.4 به روز کنیم.

با دور شدن از طراحی قدیمی، به رابط کاربری ظاهر مدرن تری می دهیم. در عین حال، ما روشن می‌کنیم که ادغام‌ها چیست و چگونه به کاربران ما سود می‌رسانند. علاوه بر یک رابط کاربری با ظاهر بهتر، صفحه ادغام را نیز در کانون توجه خود قرار می دهیم. همچنان برگه “ادغام” را در تنظیمات عمومی Yoast SEO خواهید دید. اما صفحه واقعی را می توان در زیر برگه “عمومی” در منوی نوار کناری Yoast SEO پیدا کرد. علاوه بر این، ما جریان اتصال Zapier را در صفحه ادغام های جدید برای تجربه کاربری روان تر بهبود بخشیده ایم. برو چک کن

رابط کاربری جدید برای صفحه ادغام در Yoast SEO

سایر پیشرفت های قابل توجه

ما بازخورد دریافت کردیم مبنی بر اینکه نتایج متفاوتی برای برخی ارزیابی‌های خوانایی بین ویرایشگرها، به ویژه بین ویرایشگر Elementor و سایر ویرایشگرها (کلاسیک، بلوک و ووکامرس) وجود دارد. ما مشکل را شناسایی کرده‌ایم و راه‌حلی برای رفع این اختلاف در Yoast SEO 19.4 به کار گرفته‌ایم. با حرکت رو به جلو، صرف نظر از اینکه از چه ویرایشگری استفاده می کنید، باید بازخورد یکسانی را برای محتوای خود مشاهده کنید.

علاوه بر آن، ما سازگاری “نشانگر چشم” خود را با بلوک های کلاسیک در ویرایشگر گوتنبرگ افزایش داده ایم. ما از نشانگر چشم برای برجسته کردن جملات و کلمات با توجه به ارزیابی‌های Yoast SEO استفاده می‌کنیم، و تشخیص کارهایی که به خوبی انجام می‌دهید یا مواردی که نیاز به بررسی و تنظیم دارید را برای شما آسان می‌کند. در ویرایشگر گوتنبرگ، نشانگرهای چشمی ما قادر به برجسته کردن محتوا در بلوک‌های به اصطلاح کلاسیک (بلوک‌هایی که از ویرایشگر TinyMCE استفاده می‌کنند) نبودند. ما در این نسخه راه‌حلی را ارائه کرده‌ایم و مشکل را حل کرده‌ایم.

اکنون به Yoast SEO 19.4 به روز رسانی کنید

این فقط نمونه ای از تغییرات و اصلاحات Yoast SEO 19.4 است. ما یک صفحه ادغام جدید، به روز رسانی داده های ساختاریافته، پشتیبانی زبان بیشتر برای ارزیابی پیچیدگی کلمات در Yoast SEO Premium 19.0 و بسیاری موارد دیگر داریم. هم اکنون افزونه خود را به روز کنید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور