ابزار آزمایش داده ساختار یافته Google در دامنه جدید زندگی می کند

گوگل به هیچ وجه ابزار آزمایش داده ساختار یافته را خاموش نمی کند ، زیرا در اطلاعیه ای که بیان می کند این ابزار به دامنه دیگری منتقل می شود.

فقط 5 ماه پیش بود که Google از ابزار ساخت یافته داده آزمایش استفاده نکرد ، تصمیمی که پس از انتقال ویژگی های اصلی آن به آزمایش نتایج غنی گرفته شد.

از بین رفتن ابزار ساخت یافته آزمایش داده ها به مذاق سئو کاران و دارندگان سایت خوش نیامد و موافقت آنها با صدای واضح و واضح شنیده شد. گوگل از بازخورد کاربران به عنوان عامل محرک در اعلامیه امروز نام می برد.

در اینجا آنچه با ابزار آزمایش داده داده ساختار یافته اتفاق می افتد و جایی که می توان آن را در حال پیشرفت یافت ، ذکر شده است.

ابزار آزمایش داده داده شده به روش Schema.org در آوریل 2021

Schema.org خانه جدیدی از ابزار آزمایش داده داده های ساختاریافته خواهد بود و با هدف جدیدی در ماه های آینده دوباره راه اندازی می شود.

نسخه متمرکز مجدد این ابزار در ماه آوریل به Schema.org منتقل می شود. با راه اندازی مجدد ابزار دیگر انواع نتایج غنی از جستجوی Google بررسی نمی شود.

هدف جدید ، بررسی نحو و انطباق نشانه گذاری با استانداردهای schema.org خواهد بود. دارندگان سایت می توانند از آن برای تأیید استفاده از خواص schema.org استفاده کنند.

سئوکاران و دارندگان سایت می توانند برای تأیید نشانه گذاری نتیجه غنی ، مانند کنسول جستجوی نتایج غنی ، از ابزارهای موجود استفاده کنند.

هنگامی که “اعتبار سنج schema.org” در آوریل راه اندازی می شود ، می تواند برای تأیید انواع دیگر نشانه گذاری طرحواره که در حال حاضر توسط Google پشتیبانی نمی شود ، مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور