آیا Elon Musk درباره Dogecoin اشتباه است؟

عکس پروفایل نویسنده

@متخلفمتخلف

مدیر عامل گروه Koinos ، سازندگان بلاک چین Koinos

من اندرو لوین ، مدیر عامل گروه Koinos هستم. ما سازندگان Koinos هستیم ، اولین بلاکچینی که استفاده از آن کاملاً رایگان خواهد بود.

در این مجموعه مقالات و ویدئوها ، ما از دانش و تجربه منحصر به فرد خود برای کشف چگونگی انطباق فن آوری های جدید و جنبش های فرهنگی در “تصویر بزرگ” استفاده خواهیم کرد ، به این ترتیب شما می توانید درک عمیق تری از یک پدیده با یادگیری مکان مناسب آن پیدا کنید. قوس تاریخ.

https://www.youtube.com/watch؟v=44VAHl_bphg

در این مقاله ، من قصد دارم در مورد Dogecoin صحبت کنم که فکر می کنم یکی از سو cry تفاهم ترین ارزهای رمزنگاری شده باشد. من فقط می خواهم روشن کنم که این توصیه مالی نیست ، من فقط سعی می کنم به مردم کمک کنم تا در مورد فن آوری های جدید که غالباً م financialلفه مالی دارند ، آموزش دهم. من به شما نمی گویم Dogecoin یا هر چیز دیگری را بخرید یا نخرید.

همانطور که در ویدئوی WallStreetBets ما گفتم ، مهمترین سال برای درک تصویر بزرگ 2008 است ، زمانی که نظم اقتصادی مستقر در بحران بزرگ مالی به پایان رسید.

اما اساساً ، آن وقت است که فهمیدیم کل سیستم اقتصادی ما بیش از حد کهنه ، مرموز و تحت کنترل تعداد کمی از مردم است. به طور خلاصه ، کاملاً متمرکز است.

بیت کوین

در حالی که…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور