آیا مراکز داده زمین های صنعتی اورگان را تصاحب می کنند؟ | دانش مرکز داده

در سال 1985، قانونگذاران اورگان لایحه‌ای را تصویب کردند که به شرکت‌هایی که می‌خواهند ریشه‌های خود را در “مناطق تجاری” اورگان بکارند، که عموماً در شهرهای کوچک و از نظر اقتصادی مضطرب در سراسر اورگان واقع شده‌اند، معافیت‌های مالیاتی ارائه می‌دهد. امید این بود که معافیت‌های مالیاتی فرصت‌های شغلی جدید را برای مردم محلی تشویق کند، به کسب‌وکارهای کوچک در توسعه کمک کند، و به ایجاد این شهرهای اورگان به‌عنوان مکان‌های حیاتی صنعت کمک کند. در حال حاضر 76 منطقه سازمانی در سراسر اورگان وجود دارد. 58 مورد “روستایی” و 18 “شهری” در نظر گرفته می شوند که همگی توسط دولت محلی مدیریت می شوند. با این حال، مناطق سازمانی قبل از اینکه قانونگذاران بتوانند انفجار شرکت های فناوری مانند آمازون و اپل را پیش بینی کنند، معرفی شدند که بسیاری از زمین های صنعتی منطقه بندی شده در اورگان را در انحصار خود در آورده اند.

اورگان دارای 35 مرکز کولوکیشن است که هفت مورد از آنها وجود دارد مراکز داده AWS. شرکت های فناوری به دلیل زمین های صنعتی موجود، معافیت های مالیاتی قابل توجه و دسترسی به آب به اورگان کشیده شده اند. به نظر نمی رسد سرعت ساخت و ساز به این زودی ها کند شود. همین پارسال، آمازون اعلام کرد آنها قصد دارند 11.8 میلیارد دیگر برای ساخت پنج مرکز داده جدید هزینه کنند. این سؤال پیش می‌آید: اگر زمین‌های صنعتی در انحصار مراکز داده نبود، چه صنایع دیگری ممکن بود شکوفا شوند؟

میتوانست مراکز داده به صنعت نیمه هادی ها تجاوز می کنند؟

اورگان است سومین تولید کننده بزرگ نیمه هادی ها در جهان و توسعه دهنده شماره یک فناوری جدید در صنعت تراشه. آوریل گذشته، مجلس نمایندگان اورگان لایحه CHIPS را تصویب کرد که 210 میلیون دلار برای کمک به تقویت صنعت نیمه هادی اورگان سرمایه گذاری کرد. در حالی که تولید تراشه در اورگان به شکوفایی خود ادامه می دهد، مراکز داده به صنعت غالبی تبدیل شده اند که از معافیت های مالیاتی منطقه سازمانی سود می برند. در حالی که شرکت‌های نیمه‌رسانا هنوز در اورگان رشد می‌کنند، زمین‌های صنعتی اصلی قبلاً توسط مراکز داده اشغال شده است.

بسیاری از ساکنان مایلند شاهد احیای کارخانه های نیمه هادی به اورگان باشند. تولید تراشه مشاغل دائمی بیشتری را ارائه می دهد و در عین حال توجه شرکت های فناوری را حفظ می کند و دستمزد بیشتری را پرداخت می کند. در عوض، افزایش ساخت و ساز مراکز داده باعث شده است که برخی معتقد باشند مراکز داده در مبارزه برای زمین قابل استفاده بر نیمه هادی ها پیروز شده اند. علاوه بر این، تحقیقات انجام شده توسط اورگونین نشان می‌دهد که تقریباً هیچ یک از معافیت‌های مالیاتی ایالت به تولیدکنندگان تراشه تعلق نمی‌گیرد، علی‌رغم اینکه اورگان پیشرو در تولید نیمه‌رسانا است.

زمین‌های صنعتی موجود در اورگان همراه با مشوق‌های مالیاتی جذاب، مورد نادری را ایجاد کرده است که مراکز داده کنترل بیش از حد مناطق صنعتی با مقررات بسیار کمی از سوی دولت محلی و رقابت کمی از سایر صنایع داشته باشند. جیل مایلز، افسر توسعه کسب و کار برای کسب و کار اورگان، گفت: «مراکز داده در مرکز و شرق اورگان کمتر با کاربردهای دیگر رقابت می‌کنند و با هزینه‌های فرصت کم یا بدون هزینه عرضه می‌شوند. مراکز داده در منطقه مترو پورتلند به دلیل کمبود سایت‌های موجود، لزوماً با سایر کاربری‌های صنعتی یا تجاری رقابت می‌کنند.

اگرچه، به گفته مایلز، به سادگی مراکز داده تسلط بر زمین های موجود نیست. “فدرال دلار چیپس اخیراً علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری‌های نیمه‌رسانای جدید افزایش یافته است و کمبود سایت‌های موجود در منطقه ایالتی که این تأسیسات می‌خواهند در آنجا مستقر شوند، وجود دارد. برخی به مراکز داده به عنوان عامل کمبود زمین اشاره کرده اند، اما برخی دیگر به مراکز توزیع، محدوده رانندگی و حتی زمین های گلف قدیمی اشاره کرده اند.

چگونه مراکز داده بر جوامع اطراف اثر می گذارند؟

ساکنان شهرهایی مانند هیلزبورو، اورگان، که شاهد رشد 84 درصدی توسعه مرکز داده بوده اند، انتظار دارند مراکز داده در حیاط خلوت خود قرار گیرند. در حالی که در جامعه متفاوت است،به طور کلی، ما از جوامع روستایی خود که تمایل دارند به این امکانات به عنوان یک دارایی نگاه کنند، شور و شوق را برای مراکز می شنویم.

مراکز داده مشاغل دائمی را برای ساکنان این شهرک ها ایجاد کرده اند و ساخت این تسهیلات کار قابل توجهی را برای شرکت های ساختمانی محلی به همراه داشته است. با این حال، مراکز داده نسبت به سایر مشاغل تولیدی، کارگران کمتری را استخدام می کنند.

در حالی که مردم محلی مراکز داده را به عنوان دارایی برای اقتصاد محلی خود می بینند، تأثیر قابل توجه مراکز داده بر محیط زیست را نمی توان نادیده گرفت. یک مرکز داده از میانگین استفاده می کند 30-50 میلیارد گالن آب در روز، و بسیاری از آنها در سراسر ایالات متحده در مناطق خشکسالی قرار دارند. اثرات زیست محیطی باعث شده است که برخی از ساکنان و فعالان با ساخت سریع آنها مخالفت کنند و شرکت ها را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تحت فشار قرار دهند.

با این حال، مردم محلی در مورد اینکه چه صنایعی در شهرهایشان شکوفا می شود، نظر زیادی ندارند. معافیت های مالیاتی که شرکت های فناوری را جذب می کند توسط دولت محلی مذاکره می شود. “[Despite the fact that] مارش گفت: نوع دیگری از توسعه صنعتی احتمالاً آب و انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند و مشاغل به همان اندازه با استفاده یا صادرات مواد خام تولید شده محلی ایجاد می‌کند، مراکز داده غالب هستند زیرا فناوری پیشرفته به بسیاری از آنها نیاز دارد. «حکومت محلی به ندرت فرصت انتخاب بین دو یا چند گزینه خوب را دارد. در عوض، فناوری بزرگ پیشنهادی را برای یک مرکز داده ارائه می‌کند و دولت محلی به آن پاسخ می‌دهد – معمولاً با اغوای‌های زیادی.

آینده رشد مرکز داده در اورگان چیست؟

آینده رشد مستمر مرکز داده روشن به نظر می رسد. مارش گفت: «در این مرحله، ما تازه شروع به نگاه انتقادی به مزایای مالیاتی که این مراکز داده دریافت می‌کنند، و همچنین اثرات زیست‌محیطی فعالیت‌های آن‌ها هستیم. “من بحث های فزاینده ای در مورد نیاز به بررسی دقیق پیشنهادها برای منافع و تاثیرات آنها می شنوم.” با این حال، تا کنون، قوانین کمی در مورد مقررات شرکت های فناوری با موفقیت معرفی شده است.

در اوایل سال جاری، قانونگذاران پیشنهاد دادند لایحه خانه 2816که برای ایجاد محدودیت‌هایی برای ساختمان‌های با مصرف انرژی بالا و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تا 60 درصد طراحی شده بود که عمدتاً بر مراکز داده تأثیر می‌گذارد. بسیاری نگران بودند که این لایحه موفقیت صنعت را به خطر بیندازد، اما در اوایل آوریل این لایحه از کف کمیته خارج شد.

مایک روگووی، نویسنده، پوشش گسترده‌ای در مورد تأثیر مراکز داده در اورگان انجام داده است. می توانید پوشش او را در اورگان زنده.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور