آیا مجرمان اینترنتی از قبل به ایمیل شما دسترسی دارند؟

عکس پروفایل نویسنده

@Deepak_Guptaدیپاک گوپتا

بنیانگذارLoginRadius ، توسعه دهنده … عاشق یادگیری چیزهای جدید هستند

مجرمان اینترنتی اغلب از کمپین های حمله مبتنی بر ایمیل برای هدف قرار دادن انواع سازمان ها استفاده می کنند. آنها از سرورهای نامه ، اسپم خفگی و ایمیل های کلاهبرداری بارگیری شده با نرم افزار مخربی که برای ایجاد وقفه در روند کار ایجاد شده است ، استفاده می کنند.

با وجود بطور کلی با آگاهی از برخی روشهای شناسایی ایمیل های جعلی ، بسیاری از متخصصان هنوز موفق به شناسایی این حملات اختصاصی به صورت ایمیل های فیشینگ نمی شوند. بنابراین ، بسیار مهم است که باید یاد بگیرید چگونه به منظور محافظت و محافظت از خود ، آیا به راحتی یک ایمیل جعل شده است.

چهار علامت که AC را نشان می دهدجنایتکار به ایمیل شما دسترسی دارد

1. رمز ورود شما تغییر کرده است این یکی از رایج ترین سناریوهای ایمیل جعلی است. نمی توانید وارد حساب خود شوید. برای حل این مشکل ورود به سیستم ، روش بازیابی رمز عبور ایمیل را شروع کنید.

2. فعالیت صندوق ورودی غیرمعمول – همه مهاجمان به طور کامل شما را قفل نمی کنند. در بسیاری از مواقع ، آنها فقط می خواهند حساب شما را کنترل کرده و از آن برای ارسال هرزنامه استفاده کنند. بنابراین در این سناریو چگونه می توانید تشخیص دهید که ایمیل شما جعل شده است؟ پوشه صندوق ورودی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا فعالیت یا پیام غیرمعمولی وجود دارد که یادتان نرود ارسال کنید ، به ویژه ایمیل های انبوه به اتصالات. احتمال دارد که یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور