آیا عکسهای شما در معرض دید شما هستند؟

عکس پروفایل نویسنده

@TheMarkupعلامت گذاری

سازمانی غیر انتفاعی که به روزنامه نگاری و محافظت از حریم خصوصی فناوری اطلاعات مبتنی بر داده اختصاص دارد.

ممکن است شما به طور تصادفی اطلاعات شخصی خود را در عکس های خود به اشتراک بگذارید

سالها است که افراد باهوش فنی می دانند عکسهایی که روی تلفن شما گرفته می شود حاوی اطلاعات زیادی است که شما نمی خواهید افشا شود. مدل خاص تلفنی که استفاده می کنید و زمان و مکان دقیق محل عکسبرداری ، همه در فراداده عکس ذخیره می شوند. این اطلاعات تقریباً در هر برنامه مشاهده تصویر قابل مشاهده است و می تواند برای قرار دادن شما در یک مکان و زمان خاص مورد استفاده قرار گیرد – که بسته به کار ، روابط یا اشتیاق شما به حریم خصوصی ، ممکن است نخواهید با هر کسی که دنبال آن است به اشتراک بگذارید .

حذف کردن فراداده در عکس های شما کار چندان دشواری نیست. در اینجا یک راهنمای مفید آورده شده است ، اما یک ترفند ساده این است که قبل از انتشار عکس خود از صفحه عکس بگیرید. عکس صفحه حاوی فراداده فقط مربوط به زمان و مکان عکس صفحه است ، نه زمان عکس گرفته شده در ابتدا.

اما فراداده تمام آن چیزی نیست که باید به آن فکر کنید. ابزارها و تکنیک هایی که زمانی فقط در اختیار آژانس های اطلاعاتی برای جمع آوری “اطلاعات منبع باز” بود (که در اصطلاح امنیت ملی به آن OSINT می گویند) هم اکنون در اختیار شغل های آماتور قرار گرفته است. این تکنیک ها …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور