آیا باید از خراش راه حل پرداخت خود بسازید؟

عکس پروفایل نویسنده

@carolinevrauwdeuntکارولین وراوودونت

// هیچ چیز فانتزی نیست اما EOD خطرهای biz را به خطر می اندازد // نوشیدن قهوه // و اشکالات معروف به devs

راه حل پرداخت صحیح چیست و باید ساخت یا خرید کنید؟

بسیاری از راه حل های مختلف تجارت الکترونیک ، اشتراک و پرداخت در دسترس است. و هزینه این راه حل ها بسیار متفاوت است. اگر در حال مشورت با شرکتی هستید یا به دنبال راه حلی برای پروژه خود هستید ، در اینجا چند نکته آورده شده است که می تواند به شما کمک کند تا انتخاب بین سرمایه گذاری در ساخت راه حل پرداخت خود یا انتخاب راه حل خارج از جعبه را آسان تر کنید.

به خصوص وقتی صحبت از راه حل های اشتراک و پرداخت می شود ، موارد زیادی قابل تأمل است و عواقب هر یک از انتخاب ها می تواند بسیار گسترده باشد.

چارچوبی در مورد چگونگی تصمیم گیری صحیح مالی به طور کلی

از ابتدای ایده خود به بعد به دو سوال ساده پاسخ خواهید داد. دو س thatال که شما را مجبور می کند منابع خود را در اولویت قرار دهید و عواقب مالی طولانی مدت را در نظر بگیرید. “آیا من می سازم یا می خرم؟” و “آیا الان آن را می سازم یا می خرم؟”

شما باید این س questionsالات را به ترتیب دقیق بپرسید. ممکن است تمایل داشته باشید که اگر ابتدا به چیزی نیاز دارید ، ابتدا س askال کنید. اما برخلاف غریزه خود ، ابتدا فرض کنید که به آن نیاز دارید و آنچه را که برای ساختن چیزی لازم است مقایسه کنید و گزینه های خرید را با هم مقایسه کنید. چرا؟ زیرا…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور