آیا این فعالیت شرکتی جدید به اندازه کافی بزرگ است؟

عکس پروفایل نویسنده

@اسکات میدلتوناسکات میدلتون

اسکات مدیر عامل و بنیانگذار Terem ، شرکت پیشرو در زمینه تولید محصولات فناوری استرالیا است.

با هر فعالیت شرکتی جدیدی که درگیر آن هستم ، س theال “آیا این سرمایه گذاری جدید به اندازه کافی بزرگ است؟” مطرح می شود و همیشه احساس می شود که ما بدون اینکه وقت بگذاریم و عمیقاً سوال را بفهمیم و اینکه چرا این سوال را می پرسیم ، در پرواز پاسخ داده ایم. ما بیش از حد مشغول ساختن سرمایه گذاری بودیم.

تمایل به استفاده مستقیم از رویکردهای استارت آپ استاندارد مورد حمایت سرمایه گذاری است یا استراتژی تجارت بزرگ زیرا اینها آشنا هستند (و برای گوگل آسان هستند). اما در مورد این سوال تفاوت های ظریف و نه چندان ظریفی بین سرمایه گذاری داخلی شرکت های بزرگ و ساختمان های سرمایه گذاری استاندارد وجود دارد. این تفاوت ها باعث ایجاد تفاوت های جزئی در روند ایجاد سرمایه های جدید و تفکر لازم برای تعیین اینکه آیا یک سرمایه گذاری به اندازه کافی بزرگ و جذاب برای پیگیری است ، می باشد.

آشنایی مشاغل بزرگ با فرصت های کلان ، جذابیت روندهای طولانی مدت و تلاش داخلی برای حل مشکلات فشرده تجاری می تواند سرمایه گذاری های جدید شرکت ها را از حل یک مشکل مشتری دور کند ، چشم انداز سرمایه گذاری را گل آلود یا ایجاد سرمایه گذاری هایی کند که واقعاً فقط یکی از ویژگی های مادرپرستی

این درست یا غلط نیست ، فقط در مورد آگاهی است ، بنابراین ما …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور