آناتومی ارز رمزنگاری شده: 6 راه کسب درآمد با رمزنگاری در سال 2021

عکس پروفایل نویسنده

ارز رمزنگاری شده درمورد ارز بهتر است. این پول خوبی است همه افراد دارای ارز رمزنگاری شده برای کسب درآمد در آنجا حضور دارند … اما همه این کار را نمی کنند!

مانند کوسه ها در اقیانوس های عمیق ، کلاهبردارانی هستند که فضای رمزنگاری را تحت فشار قرار داده اند. آنها در زمره افراد پردرآمد در این زمینه هستند. در همین حال ، مجرمان فقط در سال 2019 4.4 میلیارد دلار درآمد کسب کردند. همه اینها ، فقط در خانه هایشان نشسته و با اینترنت کلاهبرداری می کنند … به لطف ارز رمزنگاری شده!

گفته شد ، کلاهبرداران فقط بهتر می شوند … این یک بازی فکری است!

این نوع کلاهبرداری های سطح بالا ، هرچند تکان می خورد ، اما هرگز صنعت را فلج نکرده است. Cryptocurrency تنها در برابر همه شانس ها بهتر می شود و پیش بینی های کارشناسان فقط دنیای درخشان تری را نشان می دهد. یک نشانه واضح و محکم در صنعت و ارزش سرمایه گذاری در آن.

همانطور که می بینید ، پول های زیبا در فضای رمزنگاری وجود دارد. این فقط به یادگیری چندین ترفند نیاز دارد و جریان را به جیب شما هدایت می کند. این مقاله نشان می دهد که چگونه می توانید با ارز رمزنگاری شده پول واقعی بدست آورید.

بنابراین ، چگونه می توان با ارز رمزپایه درآمد واقعی کسب کرد؟

1. خرید و HODL

Buy و HODL (Hold for Dear Dear) ، عبارتی است که در جامعه ارزهای رمزنگاری شده برای خرید ارز رمزنگاری شده و نگه داشتن آن به امید روزی که سکه با قیمت بالاتری به فروش برسد ، استفاده شده است.

HODL یکی از ساده ترین و سریع ترین راه های کسب درآمد با …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور