آموزش کارمندان در میان بیماری همه گیر: ابزاری که برای موفقیت لازم دارید

عکس پروفایل نویسنده

@176یکشنبه آدنکان

بازاریاب دیجیتال حرفه ای و علاقه مندان به یادگیری ماشین و بلاکچین ، بلاکچین

وقتی اخبار مربوط به همه گیری در رسانه های جریان اصلی شروع به پخش کرد ، بسیاری از ما تصور می کردیم که وضعیت تا پایان سال بهتر خواهد شد. با این حال ، فعالیت مشاغل عملا عملی است که به زودی از بین نمی رود. درست مانند سایر فرآیندهای تجاری ، آموزش کارکنان نیز باید با این تغییر سازگار شود. خوشبختانه امروزه ابزارهای مختلفی موجود است که شما را قادر می سازد کارمندان خود را به صورت مجازی آموزش دهید.

بیایید در مورد چند مورد از این ابزارها جزئیات بیشتری کسب کنیم.

ابزار نوشتن

ابزارهای نویسنده دقیقاً همان کاری را دارند که نام آنها نشان می دهد – سازندگان دوره را قادر می سازند تا محتوای آموزشی را بنویسند.

ابزارهای مدرن نگارشی مملو از الگوها ، موضوعات و ابزارهای داخلی مانند ضبط کننده صفحه است که به هر کسی اجازه می دهد یک برنامه آموزشی جذاب ایجاد کند ، علی رغم اینکه هیچ تجربه قبلی ندارد.

بیشتر ابزارهای مدرن آموزش الکترونیکی ، از جمله موارد ذکر شده در این مقاله ، بر روی یک استاندارد محتوای شناخته شده تحت عنوان SCORM کار می کنند. ابزارهای نویسندگی SCORM کار می کنند و با دیگر ابزارهای یادگیری الکترونیکی سازگار با SCORM سازگار هستند و زندگی را برای مدیران آموزش بسیار آسان می کنند. اگر در جستجوی یک ابزار نوشتن هستید ، مطمئن شوید این یک ابزار نویسنده SCORM است.

با این گفته ، آن است که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور