شطرنج و موسیقی: ارتباط واضحی نیست

عکس پروفایل نویسنده

@saswathacademyآکادمی saswath

ما کلاس های برنامه نویسی و برنامه نویسی خراش را برای کودکان ، کلاس های شطرنج یاد بگیریم و بازی کنیم

فقط نگاهی به عنوان باید سوالی در ذهن شما ایجاد کرده باشد! چطور شد که شطرنج و موسیقی با هم ارتباط دارند؟ یکی بازی رومیزی است در حالی که دیگری اقدام به ایجاد صدا به صورت صوتی یا با کمک آلات موسیقی است. با یک نگاه ، نمی توان فهمید که آیا شطرنج و موسیقی چیزهای مشترکی دارند. اما جای تعجب است که مردم دوست دارند آنها را دور هم جمع کنند. بسیاری از همپوشانی های قابل توجه بین این دو موجودیت وجود دارد. فرانسوا-آندره دانیکان فیلیدور ، اولین استاد بزرگ شطرنج ، همچنین آهنگساز مشهور اپرا موسیقی کلاسیک بود.

مارک تایمانف بعلاوه یک پیانیست مشهور کنسرت است و قهرمان سابق جهان واسیلی اسمیسلوف نیز خواننده اپرا است. قابل ذکر است که شطرنج خود نوعی هنر است و همچنین با آنچه موسیقی می نامیم ارتباط تنگاتنگی دارد.

حال ، اگر فکر می کنید شطرنج به شکلی کاملاً ساده به موسیقی مربوط می شود ، متأسفانه اشتباه می کنید. رابطه به گونه ای وجود دارد که می توان موسیقی را به گونه ای برنامه ریزی کرد که شباهت زیادی به آنچه در آن شطرنج برنامه ریزی می کنیم ، داشته باشد. صحبت در مورد برنامه های شطرنج ما را به سال 1987 بازمی گرداند ماتیاس وولن وبر اولین برنامه پایگاه داده شطرنج حرفه ای را نوشت ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور