آموزش امنیت اکنون مسئولیت روزانه یک توسعه دهنده نرم افزار است

عکس پروفایل نویسنده

@آزمایشگاهآنیش

رهبر تجارت و بازاریابی ، رشد و عملکرد را در Testhouse Ltd.

داده های دیجیتال طلای جدید است و هکرها برای به دست آوردن اطلاعات شما در هیچ کاری متوقف نخواهند شد. در مطالعه ای توسط متخصصان امنیت سایبری در دانشگاه مریلند ، محققان دریافتند که حملات سایبری هر 39 ثانیه یک بار اتفاق می افتد. دانشگاه مریلند به عنوان یکی از اولین سازمانهایی که کمی سنجش حملات سایبری را تعیین می کند ، همچنین می گوید که این حملات می تواند از هر سه شهروند آمریکایی یکی را تحت تأثیر قرار دهد.

علاوه بر این ، تعداد دستگاه های متصل امروز حدود 200 میلیارد تخمین زده شده است. همراه با این واقعیت که 77 درصد سازمانها هیچ برنامه ای برای پاسخگویی به امنیت سایبری در دست اجرا ندارند ، امنیت برنامه های آمریکا دور از پاسخ کافی به تهدید سریع آتش سوزی توسط هکرها نیست. این آمار ترسناک تأکید می کند که چرا زمینه های امنیت سایبری و تضمین کیفیت (QA) نیاز به ادغام فرایندهای اصلی خود دارند.

هر دو QA و امنیت سایبری در مورد مدیریت ریسک هستند

در چرخه عمر توسعه ، تیم های QA تمام تلاش خود را برای جبران خلا the ها انجام می دهند تا خطرات موجود در کیفیت محصول نهایی یا تجربه کاربر را به حداقل برسانند. در همین حال ، فرآیندهای امنیت سایبری مانند Mobile Security Security Testing (MAST) همه در مورد شناسایی خطرات مربوط به امنیت است. از نگرانی های مربوط به مجوز گرفته تا آسیب پذیری داده ها ، MAST …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور