آمریکایی ها شروع به کشف تجارت پخش زنده کرده اند و این خوب است

تقریباً شش ماه از آزمایش بزرگی که ویژگی خرید بومی TikTok است، می گذرد، و اگر از آنها بپرسید، این پلتفرم در حال اختراع مجدد تجارت الکترونیک است.

طبق گزارش‌ها، TikTok در یک روز 7 میلیون دلار از حجم کالاهای ناخالص خود را فروخت، بیش از 5 میلیون کاربر جدید در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در ماه نوامبر خرید کردند و آنها معتقدند که در سال جاری 17.5 میلیارد دلار درآمد خواهند داشت. در ایالات متحده.

\ همانطور که آنها به آن می گویند، TikTok کانالی است که در نهایت کد تجارت الکترونیک پخش زنده را در ایالات متحده شکسته است.

\ فقط یک مشکل وجود دارد: آیا متوجه شده اید که تجارت قابل خرید باعث شده است که TikTok بسیار جالب و سرگرم کننده نباشد؟ علی‌رغم بهترین شیوه‌های واضح برای میزبان‌های پخش زنده، بسیاری از سازندگان TikTok در رقابتی برای کسب ثروت، به خرید محصولات زیبایی با کیفیت پایین، لوازم الکترونیکی ارزان و مد سریع پرداخته‌اند، تا جایی که سازندگان بیش از حد فهرست‌بندی کرده‌اند.

\ دیگر فید TikTok من جالب، خلاقانه و جذاب نیست: در عوض، پر از افرادی است که به من می گویند “فقط دارند برای امتحان کردن این محصول.”

\ این شکستی است که تشخیص آن دشوار است زیرا TikTok به دلیل قدرت الگوریتم “برای شما” خود مورد تحسین قرار گرفته است. در سال‌های استفاده شخصی، هرگز احساس نمی‌کردم که الگوریتمم غیرفعال باشد تا زمانی که مدیریت…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور