با تجزیه و تحلیل داده های بزرگ برای کسب و کار خود شروع کنید.

عکس پروفایل نویسنده

@دیویس دیوید

دانشمند داده | پزشک هوش مصنوعی | توسعه دهنده نرم افزار سخنرانی ، آموزش ، نوشتن.

ما در جهانی زندگی می کنیم که هر روز میلیاردها نقطه داده از منابع مختلف تولید می شود ، مانند بانک ها ، شرکت های ارتباط از راه دور ، صنایع ، گردشگری ، بخش کشاورزی ، موسسات آموزشی (ابتدایی ، متوسطه ، کالج ها و دانشگاه ها) و دستگاه های تلفن همراه . هر سازمانی می تواند با استفاده از داده های خود تصمیم گیری مبتنی بر داده را که م andثر و حامی مأموریت و چشم انداز آنها است ، اتخاذ کند.

صرف نظر از اندازه مشاغلی که اداره می کنید ، به داده های ارزشمندی برای تأمین شما نیاز دارید کسب و کار بینش بینش ها به شما کمک می کند تا مخاطبان مورد نظر خود و ترجیحات آنها را بشناسید و در نتیجه ، کسب و کار شما می تواند نیازهای آنها را پیش بینی کند. می توانید با استفاده از اطلاعات بزرگ از داده های بزرگ ، با ضبط و نوآوری از طریق داده های بزرگ ، از رقابت خود پیشی بگیرید.

شرکت هایی مانند Google و Alibaba از آن برای کشف نقایص موجود در خدمات و محصولاتشان ، تأمین کنندگان و خریداران و اهداف و ترجیحات مصرف کننده استفاده می کنند تا بتوانند محصولات جدیدتر و بهتری ایجاد کنند.

“بین اوایل تمدن تا سال 2003 ، 5 اگابایت اطلاعات ایجاد شده بود ، اما اکنون هر 2 روز اطلاعات زیادی ایجاد می شود” اریک اشمیت

داده های جهان هر دو برابر می شود …

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>