در Google I/O 2023، همکاری با هیئت گردشگری سنگاپور (STB) را برای ایجاد «ماجراجویی فراگیر مرلی» اعلام کردیم: یک تور با راهنمای واقعیت افزوده (AR) از نقاط دیدنی سنگاپور و بهترین رازهای پنهان. این تور AR نوآورانه که توسط ARCore و Geospatial Creator Google ارائه شده است، در برنامه بازدید از Singapore Travel Guide قابل دسترسی است.
STB با تجربیات تعاملی AR برای شروع فصل سفر 2024 به نقاط دیدنی بیشتری در شهر گسترش یافته است. AR کشف مناظر جدید را برای مسافران آسانتر میکند و درک غنیتری از سنگاپور از طریق داستان سرایی همه جانبه فراهم میکند. به طور فزاینده ای، AR و فناوری های مشابه در صنعت سفر محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. سیمون آنگ، مدیر STB برای The Collaboratory، می گوید: «STB فعالانه به دنبال موارد استفاده از گردشگری در فناوری های نوظهور مانند واقعیت توسعه یافته (XR) است. ما همیشه پذیرای استفاده از فناوریهای جدید برای ایجاد تجربیات جدید برای بازدیدکنندگان خواهیم بود و از همکاری با Google برای پیشروی این جنبش هیجانزده هستیم.»
در این جدیدترین راه اندازی، طلسم گردشگری سنگاپور، مرلی، مسافران را از طریق شش ایستگاه در مناطق گردشگری محبوب منطقه سیویک و محله چینی سنگاپور راهنمایی می کند. از طریق ترکیبی از تجربیات تاریخی، فرهنگی و آشپزی، هم گردشگران و هم ساکنان می توانند به کشف و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مناطق بپردازند. به عنوان مثال، مسافران می توانند از اولین اداره پست سنگاپور در جایی که اکنون هتل فولرتون نام دارد دیدن کنند و حتی یک کارت پستال مجازی برای دوستان یا خانواده خود ارسال کنند. در ایستگاه بزرگ امپوریوم، آنها میتوانند از یک قایق کوچک در اندازه واقعی که در AR جان گرفته است شگفت زده شوند و در مورد اهمیت رودخانه سنگاپور برای شهر و مردم آن بیاموزند. مرلی همچنین نقاط پنهانی مانند گالری کاشی پراناکان، یک تجارت محلی محله چینیها را که کاشیهای نجاتیافته از مغازههای تخریب شده را میفروشد، کشف میکند. و در مرکز غذای ماکسول، نقشه تعاملی AR از مکان محبوب غذایی، توصیههایی را برای غذاهای دستفروشی که باید حتماً امتحان کنند، ارائه میدهد و به بازدیدکنندگانی که برای اولینبار برای اولینبار بازدید میکنند کمک میکند تا طیف وسیعی از گزینههای غذایی را به صورت بصری هدایت کنند.