کار مداوم ما برای مبارزه با اطلاعات نادرست آنلاین

در Google، هدف ما ایجاد تعادل بین دسترسی به اطلاعات و محافظت از کاربران و جامعه است. برای اینکه اطلاعات مفید باشد، باید ایمن نیز باشد.

ما مسئولیت خود را برای ارائه دسترسی به اطلاعات و محتوای قابل اعتماد از طریق محافظت از کاربران در برابر آسیب، ارائه اطلاعات قابل اعتماد، و مشارکت با کارشناسان و سازمان ها برای ایجاد اینترنت ایمن تر، جدی می گیریم.

تصمیمات محصول، خط‌مشی و اجرایی ما بر اساس اصولی هدایت می‌شوند که برای باز بودن و دسترسی، انتخاب شخصی و تنوع کاربران ارزش قائل هستند. ما حفظ آزادی بیانی را که اینترنت بسیار قدرتمند فراهم می‌کند، در اولویت قرار می‌دهیم، در حالی که از انتشار محتوایی که برای کاربران و جامعه مضر است، جلوگیری می‌کنیم.

محافظت از کاربران در برابر آسیب و سوء استفاده

ما دائماً در حال توسعه ابزارها، خط‌مشی‌ها و تکنیک‌هایی هستیم که برای یافتن سوءاستفاده از محتوا استفاده می‌کنیم.

هوش مصنوعی نوید بزرگی را برای تشخیص سوء استفاده در پلتفرم‌های ما نشان می‌دهد.

به عنوان مثال، ما یک نمونه اولیه ساخته‌ایم که از پیشرفت‌های اخیر در مدل‌های زبان بزرگ یا LLM برای کمک به شناسایی محتوای توهین‌آمیز در مقیاس استفاده می‌کند. LLM نوعی هوش مصنوعی است که می تواند زبان انسان را تولید و درک کند.

با استفاده از LLM، هدف ما این است که بتوانیم به سرعت یک مدل را در عرض چند روز بسازیم و آموزش دهیم – به جای هفته ها یا ماه ها – تا انواع خاصی از سوء استفاده را در محصولات خود پیدا کنیم. این به ویژه برای مناطق سوء استفاده جدید و نوظهور ارزشمند است. ما می‌توانیم به سرعت مدلی را نمونه‌سازی کنیم که متخصص در یافتن نوع خاصی از سوء استفاده است و به‌طور خودکار آن را برای اجرا به تیم‌هایمان هدایت کنیم. ما هنوز در حال آزمایش این تکنیک‌های جدید هستیم، اما نمونه‌های اولیه تاکنون نتایج چشمگیری را نشان داده‌اند و نویدبخش پیشرفت بزرگی در تلاش ما برای محافظت فعالانه از کاربرانمان به‌ویژه در برابر خطرات جدید و نوظهور هستند.

کمک به کاربران برای ارزیابی اطلاعاتی که آنلاین پیدا می کنند

امروز درباره برخی از اقداماتی که برای کاهش خطر اطلاعات نادرست و ترویج اطلاعات قابل اعتماد در محصولات هوش مصنوعی مولد انجام می‌دهیم، خواهید شنید – از راه‌اندازی ابزارهای جدید تا انطباق سیاست‌های ما، که بسیاری از آنها با هدف مشترک حصول اطمینان از اینکه کاربران زمینه بیشتری در مورد آنچه که آنلاین می بینند دارند.

شراکت برای ایجاد یک وب امن تر

ما همچنین می دانیم که مقیاس این مشکل مستلزم شریک شدن با دیگران است. سرمایه‌گذاری در مشارکت نزدیک برای تقویت حقیقت‌سنجی، سواد رسانه‌ای و تحقیق در مورد اطلاعات نادرست در مبارزه برای اطلاعات با کیفیت بسیار مهم بوده است.

همین دیروز، من در رویدادی با 40 نفر شرکت کردم که نماینده برخی از سازمان‌های سواد رسانه‌ای و مسئولیت دیجیتالی هستند که توسط Google.org پشتیبانی می‌شوند، که سازمان‌های غیرانتفاعی را به بودجه و منابع اضافی مرتبط می‌کند. در میان آنها، Bibliotheques Sans Frontieres، یک سازمان غیردولتی مستقر در اینجا در بروکسل، از کمک مالی خود برای حمایت از نوجوانان در پرسیدن سؤالات مهم در مورد آنچه که آنلاین می خوانند، استفاده خواهد کرد.

این بر اساس اعلام سال گذشته صندوق جهانی بررسی حقایق و تعهد 10 میلیون دلاری برای مبارزه با اطلاعات نادرست علیه جنگ در اوکراین، از جمله مشارکت‌های جدید با اتاق‌های فکر و سازمان‌های جامعه مدنی و کمک‌های نقدی برای شبکه‌های حقیقت‌سنجی و غیره است. سود

من واقعاً مشتاقانه منتظر شنیدن برخی از صداهای پیشرو در بررسی واقعیت، تعدیل محتوا، سیاست گذاری و روزنامه نگاری امروز هستم و ببینم وقتی با هم کار می کنیم، هر کدام به چه چیزی می توانیم دست پیدا کنیم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور