زمان، ابزارها و جزئیات بیشتر در به روز رسانی تجربه صفحه | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

دوشنبه 19 آوریل 2021

نوامبر گذشته ما اعلام کردیم که تغییر رتبه‌بندی تجربه صفحه در جستجوی Google در سال جاری، به‌عنوان چیزی که «به‌روزرسانی تجربه صفحه» می‌نامیم، فعال خواهد شد. برای کمک به ناشران و صاحبان سایت برای بهبود تجربه صفحه خود و آماده سازی، امروز چند به روز رسانی کلیدی را اعلام می کنیم:

  1. عرضه تدریجی از اواسط ژوئن امسال آغاز می شود
  2. جزئیات در مورد آنچه در به روز رسانی گنجانده خواهد شد
  3. گزارش جدیدی از تجربه صفحه در کنسول جستجو
  4. پشتیبانی از مبادلات امضا شده برای همه محتوا در جستجوی Google

عرضه تدریجی از اواسط ژوئن امسال آغاز می شود

ما از اواسط ژوئن 2021 از تجربه صفحه به عنوان بخشی از سیستم های رتبه بندی خود استفاده خواهیم کرد. با این حال، تجربه صفحه تا پایان ماه اوت نقش کامل خود را به عنوان بخشی از این سیستم ها ایفا نخواهد کرد. شما می توانید آن را به گونه ای تصور کنید که گویی طعم دهنده ای به غذایی که در حال تهیه آن هستید اضافه می کنید. به جای اینکه طعم را به یکباره به مخلوط اضافه کنیم، به آرامی آن را در تمام این دوره زمانی اضافه می کنیم.

همانطور که قبلاً گفته‌ایم، در حالی که این به‌روزرسانی برای برجسته کردن صفحاتی طراحی شده است که تجربیات عالی برای کاربر ارائه می‌دهند، تجربه صفحه یکی از عواملی است که سیستم‌های ما به آن توجه می‌کنند. با توجه به این، سایت ها به طور کلی نباید انتظار تغییرات شدید را داشته باشند. علاوه بر این، از آنجایی که ما این کار را به صورت تدریجی انجام می‌دهیم، می‌توانیم مشکلات غیرمنتظره یا ناخواسته را کنترل کنیم.

ما امیدواریم که این برنامه زمانبندی تنظیم شده به شما کمک کند تا با در نظر گرفتن تجربه صفحه، به اصلاحات در وب سایت خود ادامه دهید. قبل از این تغییر، بازخوردهایی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که راهنمایی‌های مفیدی ارائه می‌دهیم و به سؤالاتی که صاحبان سایت ممکن است درباره نحوه بهبود تجربه صفحه برای کاربرانشان داشته باشند پاسخ می‌دهیم.

جزئیات در مورد آنچه در به روز رسانی گنجانده خواهد شد

همانطور که قبلاً اعلام شد، به‌روزرسانی تجربه صفحه چندین سیگنال تجربه صفحه را در نظر می‌گیرد، از جمله سه معیار اصلی Web Vitals: LCP، FID، و CLS (و همچنین اصلاح اخیر کروم برای CLS). علاوه بر این، ویژگی چرخ فلک داستان‌های برتر در جستجوی Google به‌روزرسانی می‌شود تا همه محتوای خبری را در بر بگیرد، البته تا زمانی که با خط‌مشی‌های Google News مطابقت داشته باشد. این بدان معناست که استفاده از قالب AMP دیگر مورد نیاز نیست و هر صفحه‌ای، صرف نظر از امتیاز Core Web Vitals یا وضعیت تجربه صفحه، واجد شرایط ظاهر شدن در چرخ فلک داستان‌های برتر خواهد بود.

ما همچنین به‌روزرسانی‌های مشابهی را برای برنامه Google News، مقصدی کلیدی برای کاربران در سرتاسر جهان برای دریافت دیدی جامع از اخبار مهم روز، ارائه می‌کنیم. به عنوان بخشی از به‌روزرسانی تجربه صفحه، استفاده از محتوای غیرAMP را برای تقویت تجربه اصلی در news.google.com و در برنامه Google News گسترش می‌دهیم.

علاوه بر این، دیگر نماد نشان AMP را برای نشان دادن محتوای AMP نشان نمی‌دهیم. با شروع به‌روزرسانی تجربه صفحه در اواسط ژوئن، می‌توانید انتظار داشته باشید که این تغییر در محصولات ما رخ دهد. ما به آزمایش روش‌های دیگر برای کمک به شناسایی محتوا با تجربه صفحه عالی ادامه می‌دهیم، و زمانی که چیزهای بیشتری برای اشتراک‌گذاری وجود داشته باشد، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

اگر به دنبال جزئیات بیشتر هستید، به سوالات متداول Core Web Vitals و Page Experience که اخیراً در انجمن جستجوی مرکزی منتشر کردیم، نگاهی بیندازید. اگر یک ناشر AMP هستید، تیم AMP یک راهنمای تجربه صفحه AMP ایجاد کرده است که توصیه های مناسبی در مورد نحوه عملکرد صفحات AMP شما به بهترین شکل ارائه می دهد.

گزارش جدیدی از تجربه صفحه در کنسول جستجو

برای ارائه اطلاعات بینش کاربردی تر، گزارش تجربه صفحه را معرفی می کنیم. این گزارش گزارش Core Web Vitals موجود را با سایر اجزای سیگنال‌های تجربه صفحه ترکیب می‌کند، مانند امنیت HTTPS، عدم وجود موارد داخلی مزاحم، و سازگاری با تلفن همراه.

گزارش تجربه صفحه معیارهای ارزشمندی را ارائه می‌کند، مانند درصد آدرس‌های اینترنتی با تجربه صفحه خوب و نتایج جستجو در طول زمان، که به شما امکان می‌دهد به سرعت عملکرد را ارزیابی کنید. همچنین می‌توانید اجزای سیگنال تجربه صفحه را بررسی کنید تا بینش بیشتری در مورد فرصت‌های بهبود به دست آورید.

گزارش تجربه صفحه در کنسول جستجو

علاوه بر راه‌اندازی گزارش تجربه صفحه، ما گزارش عملکرد جستجو را نیز به‌روزرسانی کرده‌ایم تا به شما امکان می‌دهد صفحاتی را با تجربه صفحه خوب فیلتر کنید، که به شما کمک می‌کند نحوه مقایسه این صفحات را با سایر صفحات در همان سایت پیگیری کنید.

پشتیبانی از مبادلات امضا شده برای همه محتوا در جستجوی Google

امروز همچنین در دسترس بودن کلی مبادلات امضا شده (SXG) در جستجوی Google برای همه صفحات وب را اعلام می کنیم. جستجوی Google قبلاً فقط SXG ساخته شده با چارچوب AMP را پشتیبانی می کرد.

SXG به جستجوی Google اجازه می دهد تا از تکنیک واکشی اولیه حفظ حریم خصوصی در مرورگرهای سازگار استفاده کند، که می تواند منجر به بهبود تجربه صفحه شود. این تکنیک جستجوی گوگل را قادر می‌سازد تا منابع کلیدی یک صفحه (HTML، جاوا اسکریپت، CSS) را قبل از ناوبری بارگیری کند، که این امکان را برای مرورگر فراهم می‌کند تا صفحات را سریع‌تر نشان دهد.

Nikkei، یک نشریه بزرگ مستقر در ژاپن، SXG را روی Nikkei Style آزمایش کرده است و شاهد کاهش 300 میلی‌ثانیه در بزرگترین رنگ محتوایی (LCP) بوده است. آنها همچنین شاهد 12٪ تعامل بیشتر کاربر و بهبود 9٪ در بازدید از صفحه در هر جلسه در Android Chrome جایی که این آزمایش اجرا شد، بودند. برای پیاده سازی SXG در سایت خود، Nikkei را انتخاب کرد
nginx-sxg-module، یک پسوند منبع باز برای سرورهای NGINX.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ابزار SXG، Signed Exchanges (SXGs) را ببینید. برای دستورالعمل‌های مربوط به راه‌اندازی SXG، به نحوه راه‌اندازی صرافی‌های امضاشده با استفاده از Web Packager مراجعه کنید.

ساختن یک وب بهتر، با هم

چشم انداز ما برای تجربه صفحه، ساختن یک اکوسیستم وب است که کاربران آن را دوست دارند – با هم. ما سخت در حال کار هستیم تا مطمئن شویم که ابزارها و منابع مناسب را قبل از انتشار رتبه بندی که از اواسط ژوئن 2021 شروع می شود در دسترس دارید.

امیدواریم به‌روزرسانی‌هایی که امروز به اشتراک گذاشتیم، ساختن وب‌سایت‌های عالی را برای شما آسان‌تر کند. اگر سؤال یا بازخوردی دارید، لطفاً از تالارهای گفتمان کمک ما دیدن کنید، سؤالات متداول را که اخیراً منتشر کرده‌ایم بررسی کنید، یا از طریق آن به ما اطلاع دهید. توییتر.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور