چگونه بازاریابی خود را برای دنیای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی اثبات کنید؟ | تخته سفید 5 دقیقه ای

امروزه، نتایج جستجوی گوگل هنوز (بیشتر) شبیه لیستی از قطعات و پیوندها هستند، به عنوان مثال

اما، بسیاری از بازاریابان جستجو و ناظران صنعت گمان می‌کنند که ما در روزهای پایانی این قالب هستیم، و آینده چیزی نزدیک‌تر به نحوه پاسخگویی ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Bard به درخواست‌های وارد شده توسط کاربر است، به عنوان مثال.

اگر چنین است، بازاریاب‌ها چه کاری می‌توانند/باید انجام دهند تا به خود فرصت مبارزه برای ادامه کسب درآمد، اگر نه ترافیک، حداقل ارجاعات و ارجاعات احتمالی از طرف Google (یا هر چیز دیگری که جایگزین آن می‌شود) بدهند؟

تخته سفید 5 دقیقه‌ای این هفته نگاهی به نحوه محاسبه این پاسخ‌ها و اینکه بازاریابان چگونه می‌توانند به طور بالقوه بر نتایج تأثیر بگذارند، می‌پردازد.

رونوشت:

سلام طرفداران SparkToro و به نسخه دیگری از تخته سفید 5 دقیقه ای خوش آمدید.

این هفته، در مورد چگونگی اثبات بازاریابی خود در آینده برای دنیایی بالقوه که در آن هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ هسته اصلی نحوه عملکرد جستجو و قابلیت کشف در وب هستند، صحبت می‌کنیم.

بنابراین، بیایید تصور کنیم که در سال 2026، عملکرد رابط Google به جای اینکه بگوییم بهترین ماشین ظرفشویی و دریافت لیستی از نتایج، خیلی بیشتر شبیه این است، در عوض بهترین مارک ماشین ظرفشویی برای خشک شدن سریع را تایپ کنید. و گوگل به شما پاسخی می‌دهد که شبیه به تجربه جستجوی مولد آن‌ها است که امروز آن‌ها را به نمایش گذاشته‌اند، و در اصل یک پاراگراف یا چند پاراگراف است، شاید یک لیست از متن به جای یک دسته از پیوندهایی که می‌توانید به آنها مراجعه کنید. بازدید در وب و شاید برخی از تصاویر و اطلاعات.

بنابراین گوگل ممکن است چیزی بگوید که بهترین مارک‌ها برای خشک کردن سریع ظروف Bosch (مطمئن نیستم چگونه آن را تلفظ کنم، فکر می‌کنم) است.

Bosch 900 و KitchenAid SuperDry. خارق العاده. عالی. گوگل چگونه به این موارد دست یافت؟ خوب، آنچه ما به طور قطع می دانیم این است که مدل های زبان بزرگ چگونه کار می کنند.

آنها اساسا توکن ها را بر اساس ورودی خود پیش بینی می کنند. بنابراین آنچه اتفاق افتاده است این است که این اطلاعات از سیستم پیش‌بینی رمزی یک مدل زبان بزرگ می‌آید. وقتی به ChatGPT می‌روید یا به Bard می‌روید یا به تجربه جستجوی مولد Google می‌روید، چیزی که دریافت می‌کنید خزیدن حجم عظیمی از داده است. مشابه آنچه امروز گوگل در وب می خزند.

و سپس آن خزیدن به کلمات و عبارات و ترکیبی از کلمات و عبارات و اعداد و همه این چیزها تبدیل شده است. سپس توسط ماشین‌ها، درست، به سبک یادگیری ماشینی کلاسیک و همچنین با نیروی انسانی زیاد آموزش داده می‌شود. می‌توانید داستان‌های زیادی در مورد اینکه چگونه انسان‌ها در سرتاسر کره زمین، به‌ویژه در اقتصادهای در حال توسعه، برای کمک به آموزش، طبقه‌بندی، دسته‌بندی و بهبود مدل‌های زبان بزرگ برای استفاده در خدماتی مانند ChatGPT، حقوق بسیار ضعیفی دریافت می‌کنند، ببینید. سپس اینها جمع می شوند و سیستم برای پیش بینی پاسخ های رایج طراحی می شود.

درست؟ بنابراین سعی می‌کند به شما چیزهایی را نشان دهد که اگر انسانی که در وب نوشته بود آن محتوا را می‌نوشت، به دست می‌آورید. بنابراین، در این مورد، درست است، اگر مدل زبان بزرگ، گوگل، می‌دانید، فهرست محتوای وب نشان می‌دهد که وقتی مردم در وب درباره ماشین‌های ظرفشویی سریع خشک‌شونده نوشته‌اند و درباره آن صحبت کرده‌اند، و آن منابع اغلب به Bosch و KitchenAid اشاره می‌کنند، پس اینها کسانی هستند که به احتمال زیاد در این پاسخ های تولید شده نشان داده می شوند.

از طریق نحوه دریافت خروجی بهتر از مدل زبان بزرگ خود در NVidia

این هسته اصلی نحوه عملکرد پاسخ های هوش مصنوعی است. برای بسیاری از مردم تعجب آور نیست. بسیاری از افراد به صورت حرفه ای در دنیای جستجو و دنیای هوش مصنوعی قبلاً در این مورد صحبت کرده اند. چیزی که در مورد آن زیاد صحبت نشده است، متأسفانه، این است که اگر بازاریاب باشیم چه کار کنیم؟

خوب، من فکر می کنم آنچه در مورد این توضیح عالی است این است که در واقع بازاریابی را بسیار واضح می کند. کاری که شما به عنوان یک بازاریاب باید انجام دهید این است که مطمئن شوید اگر نام تجاری شما با کلمات و عباراتی که افراد ممکن است در حال حاضر یا در آینده وارد تجربیات جستجو شوند، گره خورده باشد، شما نام برده می شوید. امیدوارم نام تجاری شما در همه جاهایی که یک مدل زبان بزرگ ممکن است پاسخ های تولید شده خود را از آنها دریافت کند، به روش های مثبت ذکر شود.

این هسته اصلی بازاریابی در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی است. اکنون آنچه من می خواهم در مورد آن واضح بگویم این است که ما نمی دانیم دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی در آینده چگونه خواهد بود. و من معتقدم که صادقانه کمی زود است که بگوییم، “اوه، من سعی می کنم مطمئن شوم که نام تجاری من در مکان هایی وجود دارد که در آینده پیش بینی می کنم، گوگل از آن به زبان بزرگ استفاده خواهد کرد. مجموعه آموزشی مدل.”

شما مطمئن نیستید.

اما موضوع اینجاست. چیزی که مطمئناً می دانید این است که امروزه، منابع زیادی وجود دارد که مردم برای کسب اطلاعات در مورد برند شما به آنجا مراجعه می کنند:

بهترین برندها کدامند؟ از کجا باید نرم افزار تهیه کنم؟ کدام بازی ویدیویی را باید از کجا تهیه کنم؟ کدام ماشین ظرفشویی را بخرم؟ می‌دانید چه مارکی از پیراهن‌ها برای مردانی با شانه‌های ریز مثل من خوب است؟

آموزش گزارش شده مجموعه ای را برای نسخه اولیه Bard LLM Google تنظیم کرده است

و شما می توانید همین الان در آن مکان ها حضور داشته باشید. شما می توانید از طریق بازاریابی محتوا و از طریق روابط عمومی و از طریق بازاریابی به سبک تبلیغاتی و منابع تأثیرگذار در آن مکان ها حضور داشته باشید. اگر فکر می کنید Reddit منبع محتملی است که در آن افراد زیادی در مورد موضوع شما بحث می کنند و تقریباً مطمئناً Google در مورد آن آموزش می بیند و Reddit این داده ها را به آنها می فروشد، فوق العاده است.

چگونه مطمئن می شوید که ویراستاران یا افرادی که می خواهند درباره برند شما در ارتباط با این کلمات و عباراتی صحبت کنند که ممکن است در آینده مورد استفاده قرار گیرند؟ این کاری است که امروز می توانید انجام دهید و در آینده نیز بازاریابی شما را اثبات خواهد کرد.

بسيار خوب. مشتاقانه منتظر دیدار شما در هفته آینده در نسخه دیگری از وایت برد پنج دقیقه ای هستم. مراقب باش!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور