یوتیوب به‌روزرسانی بزرگ شامل ده‌ها ویژگی جدید را رونمایی می‌کند

یوتیوب بیش از سه دوجین ویژگی جدید و به روز رسانی طراحی را برای بهبود تجربه کاربری راه اندازی کرده است.

این تغییرات که اکنون در سطح جهانی منتشر می‌شوند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به بینندگان کنترل بیشتری می‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کنند به راحتی محتوا را پیدا کنند و در عین حال ظاهر و احساس را مدرن‌سازی کنند.

تجربه ساعت بهبود یافته

چندین ویژگی جدید امکان کنترل بیشتر بر تجربه مشاهده را فراهم می کند.

حجم پایدار

گزینه ای به نام “حجم پایدار” به‌طور خودکار تفاوت‌های ناگهانی صدا را کاهش می‌دهد تا تجربه گوش دادن منسجم‌تری داشته باشد. این ویژگی برای اولین بار در تلفن همراه راه اندازی می شود.

دو سرعت

کاربرانی که از افزایش سرعت فیلم‌ها لذت می‌برند، اکنون می‌توانند هر جایی از پخش‌کننده را فشار داده و نگه دارند تا فورا سرعت پخش را دو برابر کرده و به 2 برابر کنند. رها کردن، آن را به سرعت عادی برمی گرداند. این ترفند مفید در سراسر وب، تبلت ها و تلفن ها کار می کند.

پیش نمایش های بزرگتر

ریز عکس‌های پیش‌نمایش ویدیوی بزرگ‌تر در حین تمیز کردن، یافتن لحظه ایده‌آل را آسان‌تر می‌کند. همچنین راه جدیدی برای بازگشت به نقطه اصلی وجود دارد، اگر شروع به جستجو کردید، سپس نظر خود را تغییر دادید – انگشت خود را به عقب ببرید و هنگامی که لرزشی را احساس کردید، آن را بلند کنید.

قفل صفحه

یک گزینه جدید صفحه قفل مانع از قطع شدن ضربه های تصادفی ویدیوها در هنگام تماشای تلفن همراه می شود.

جستجو و کشف پیشرفته

اکنون با راه‌اندازی برگه «شما» جدید، پیدا کردن محتوا راحت‌تر است، که صفحه‌های کتابخانه و حساب را در یک مقصد برای همه ویدیوها، فهرست‌های پخش و موارد دیگر که قبلاً تماشا کرده‌اید، ادغام می‌کند. برگه در جایی قرار دارد که کتابخانه قبلاً بود.

قابلیت‌های جستجوی صوتی و آهنگ به شما امکان می‌دهد با زمزمه کردن، آواز خواندن یا پخش آهنگ، ویدیوها را پیدا کنید. این ویژگی از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل صدا و تطبیق آن با ضبط اصلی استفاده می کند. برای اولین بار در اندروید راه اندازی می شود.

طراحی مدرن، متحرک

سازندگان اکنون انیمیشن‌های ظریفی را روی دکمه‌های لایک و اشتراک ویدیوهای خود می‌بینند، وقتی بینندگان را ترغیب به تعامل می‌کنند و در صورت انجام این کار به آنها پاداش می‌دهند.

نظرات برتر به طور خودکار می چرخند تا کاربران بتوانند بازخورد جذاب را مشاهده کنند. نمایش بی‌درنگ جدید و شمارنده‌های لایک در 24 ساعت اول در آپلودهای جدید متحرک می‌شوند.

در تلویزیون‌های هوشمند، جزئیات ویدیو مانند توضیحات و نظرات در منوی جدیدی که با کلیک کردن روی عنوان ظاهر می‌شود، بیشتر در دسترس هستند. ترفندهای مشابهی در وب و موبایل آمده است.

به طور خلاصه

با تثبیت صدا، سرعت پخش متغیر و پیش‌نمایش‌های بزرگتر، آخرین به‌روزرسانی‌های YouTube به کاربران کنترل بیشتری بر مشاهده خود می‌دهد.

برگه جدید “شما” با ادغام اطلاعات حساب و سابقه تماشا، قابلیت شناسایی را بهبود می بخشد.

یوتیوب در حالی که طراحی را با انیمیشن‌های ظریف مدرن‌سازی می‌کند، عملکرد اصلی را که کاربران با آن آشنا هستند حفظ می‌کند.


سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور