Google Answers Advertisers سوزش سurnالاتی درباره FLoC

اکنون می دانیم که Google هنگام مرور وب ، شناسه های دیگری برای ردیابی افراد ایجاد نمی کند.

اگرچه ممکن است اعلامیه گوگل در تاریخ 3 مارس خیلی تعجب آور نباشد ، اما سوالات زیادی را در مورد اینکه چه ویژگی هایی را از دست می دهند و گزینه های هدفگیری در آینده چگونه است ، برای تبلیغ کنندگان به وجود آورد.

جینی ماروین ، رابط محصولات تبلیغات گوگل ، آنقدر لطف داشت که به برخی از س burningالات سوزان ما پاسخ دهد.

به نظر می رسد سردرگمی حریم خصوصی زیادی ایجاد کرده است. آیا می توانید حریم خصوصی حریم خصوصی را با اصطلاح غیر روحانی توضیح دهید؟

جینی ماروین (جنرال موتورز): جعبه ایمنی حریم خصوصی توسط کروم در آگوست 2019 اعلام شد (“جعبه ماسه” یک محیط آزمایش است). این تلاش برای ایجاد مجموعه ای از استانداردها در همکاری با جامعه وب باز برای حمایت از یک رویکرد جدید در تبلیغات دیجیتال است که حریم خصوصی است. این روش به کوکی های شخص ثالث متکی نیست.

به عنوان بخشی از حریم خصوصی Sandbox ، در حال حاضر مجموعه ای از API های پیشنهادی برای پشتیبانی از موارد مختلف استفاده از درآمدزایی مانند تبلیغات مبتنی بر علاقه ، اندازه گیری تبلیغات ، گزارش و سناریوهای دیگر وجود دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

API که احتمالاً در مورد آن بیشتر شنیده اید FLoC (یادگیری فدراسیون همگروهی) نام دارد. این طراحی شده است تا تبلیغات گروه علاقه را بدون نیاز به پروفایل کاربری شخصی امکان پذیر کند.

کاربران می توانند براساس سابقه مرور خود به گروه های علاقه (گروه ها) اضافه شوند ، اما تفاوت عمده این است که گروه ها با استفاده از پردازش روی دستگاه در مرورگر ساخته می شوند تا سابقه وب شخص را در مرورگر خصوصی نگه دارند. به عنوان مثال ، نتایج اخیر آزمایشات FLoC برای دستیابی به مخاطبان در بازار و گوگل ، قابل مقایسه با سیگنال های کوکی شخص ثالث است.

می توانید کارهایی را که به طور مشترک با صنعت در حال انجام است ، در چندین پیشنهاد API در انجمن هایی مانند W3C مشاهده کنید.

تبلیغات تحت تأثیر اعلامیه اخیر گوگل مبنی بر اینکه نمی خواهد شناسه های جایگزینی برای جایگزینی کوکی های شخص ثالث در سال 2022 ایجاد کند ، تأثیر می گذارد؟

جنرال موتورز: تأثیر این است که ابزارهای خرید Google Ads قصد ندارند شناسه های جدیدی از جمله PII را بسازند یا از آنها استفاده کنند ، وقتی افراد از کوکی های شخص ثالث پشتیبانی می کنند ، آنها را هنگام مرور در وب ردیابی می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

درعوض پیشنهادات وب ما توسط حریم خصوصی حریم خصوصی تأمین می شود. در مواردی که رابطه شخص ثالث وجود نداشته باشد ، ابزارهای خرید Google Ads از API های Privacy Sandbox برای فعال کردن تبلیغات مربوطه و اندازه گیری اثربخشی استفاده می کنند. هنوز کار و آزمایش وجود دارد که باید انجام شود ، اما هدف این است که ضمن ارائه اولویت به حریم خصوصی کاربر ، نتایج تبلیغات و درآمدزایی ناشر را ارائه دهیم.

برای گزینه های هدف قرار دادن مخاطبان که تحت تأثیر قرار می گیرند ، آیا می توانید بینشی درباره چگونگی تأثیرگذاری و شکل ظاهری آنها در آینده به اشتراک بگذارید؟

جنرال موتورز: بازاریابان می توانند از فن آوری خود برای شناسایی شناسه های FLoC با ارزش بالا استفاده کنند (هر گروه FLoC دارای یک شناسه مرتبط با آن خواهد بود) ، و ما انتظار داریم سیستم عامل های فناوری تبلیغات (از جمله Google Display & Video 360) چنین لیست های شناسایی را به عنوان لیست بذر بپذیرند برای هدف گذاری و گسترش مخاطب.

طراحی محصول برای این توابع در مراحل اولیه است و ما با شرکای صنعت و مشتریان در تلاش خواهیم بود تا با پیشرفت طرح ها در Q1 و Q2 امسال نظرات خود را جمع آوری کنیم.

س: آیا بازاریابی مجدد وب سایت در سال 2022 همچنان برای تبلیغ کنندگان در دسترس خواهد بود؟

جنرال موتورز: یکی از بحثهای پر جنب و جوش در W3C در مورد حریم خصوصی حریم خصوصی ، چگونگی فعال کردن مورد استفاده از بازاریابی مجدد بدون استفاده از کوکی های شخص ثالث است.

سال گذشته ، Chrome برای اولین بار به TURTLEDOVE پیشنهاد داد که به یک آگهی دهنده ، ناشر یا شرکت فناوری تبلیغات اجازه می دهد از داده های شخص اول خود مانند مشتریانی که از وب سایت آنها بازدید کرده اند ، برای اطلاع رسانی به تبلیغاتی که ممکن است یک کاربر ببیند ، استفاده کند.

پیشنهاد جدید FLEDGE Chrome (اولین آزمایش “تصمیم محلی” درباره گروه ها “) در TURTLEDOVE گسترش می یابد و شامل روشی برای الگوریتم های پیشنهاد مناقصه روی دستگاه برای استفاده از اطلاعات اضافی از یک سرور معتبر جدید است که فقط برای این منظور طراحی شده است.

داده های کاربر ، از جمله سابقه مرور ، در برابر خریداران و فروشندگان (در داخل دستگاه) محافظت می شود. انتظار می رود این اولین آزمایش در سال 2021 ارسال شود.

آیا تبلیغ کنندگان توانایی گزارش در مورد مخاطبان در بازار ، مخاطبان وابسته یا مکانها را تحت تأثیر قرار می دهند؟

جنرال موتورز: هدف ما این است که باز هم به بازاریابان اجازه دهیم گزارشات مربوطه را برای تصمیم گیری مهم در مورد تجارت دریافت کنند. در آینده بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آیا می توانید توضیح دهید که تبلیغ کنندگان چگونه می توانند گروه های علاقه ایجاد کنند و برخی از این معیارها ممکن است چگونه باشند؟

جنرال موتورز: ایده اصلی FLoC فعلی این است که مرورگر گروه های مختلفی از کاربران را ایجاد می کند تا اطمینان حاصل کند که نمی توانند به صورت جداگانه شناسایی شوند. به دنبال خوشه هایی از فعالیت های مشابه مرور اخیر است تا افراد را در گروه هایی از علایق مشابه گروه بندی کند.

تبلیغ کنندگان همچنین می توانند با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و قابلیت های تجزیه و تحلیل پیش بینی شده خود تصمیم بگیرند که مخاطبان یا علایق یا شناسه های گروهی چه چیزی را نشان می دهند.

هدف FLoC این است که به تبلیغ دهندگان همان توانایی هایی را که با کوکی های شخص ثالث داشتند ، ارائه دهد ، اما تفاوت عمده در حفظ حریم خصوصی برای انجام این کار بر اساس گروه ها و نه افراد است.

آیا می توانید جزئیاتی در مورد دانه بندی گروه ها به اشتراک بگذارید؟

جنرال موتورز: گروه های FLoC هنوز در حال آزمایش هستند ، اما براساس منافع عمومی وب نشان داده شده اند که با رفتارهای اخیر مرورگری نشان داده شده اند.

ما انتظار داریم آزمایش گروه های مبتنی بر FLoC را با تبلیغ دهندگان در Google Ads در سه ماه آینده آغاز کنیم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این گروه ها هر چند وقت یک بار به روز می شوند؟

جنرال موتورز: گروه ها پویا هستند و هر هفت روز در طول آزمایش اولیه به روز می شوند.

با تغییر رفتار مرور یک شخص ، مرورگر وی را به گروه دیگری از FLoC اختصاص می دهد که این علایق را منعکس می کند.

به عنوان مثال ، در یک مرحله ممکن است در یک گروه FLoC با هزاران نفر دیگر که اخیراً از وب سایت های مربوط به باغبانی و سفر به خارج از کشور بازدید کرده اند ، باشند و سپس در یک زمان دیگر می توانند در گروهی از افرادی باشند که اخیراً از سایت ها بازدید کرده اند در مورد لوازم هنری و آشپزی.

آیا می بینید Google در آینده مبادله مخاطبان شخص ثالث را ارائه می دهد؟ در برخی از اسناد ، توانایی ناشران در فروش مخاطبان به تبلیغ کنندگان ذکر شده است – آیا Google Ads این قابلیت را واسطه می کند؟

جنرال موتورز: ما قصد داریم پشتیبانی خود را از راه حلهایی که مبتنی بر روابط مستقیم بین مصرف کنندگان و مارک ها و ناشران است که با آنها ارتباط دارند ، تعمیق بخشیم.

این گزارش چگونه در Google Analytics تأثیر می گذارد؟ (به طور خاص ، مخاطبان گزارش می کنند و همچنین اطلاعات جمعیتی مانند مخاطبان در بازار و وابستگی.)

جنرال موتورز: Google Analytics همچنان به مشتریان اجازه می دهد داده های شخص اول خود را وارد کنند ، این داده ها می توانند خودشان استفاده کنند یا با داده های Google بپیوندند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تغییر اصلی این است که Google Analytics به مشتریان امکان انجام اندازه گیری تبدیل از طریق مشاهده (VTC) در موجودی شبکه شخص ثالث را نخواهد داد.

آیا مورد دیگری وجود دارد که تبلیغ کنندگان بدانند؟

جنرال موتورز: هدف این است که یک راه حل پایدار و بلند مدت ایجاد کنیم که با حفظ داده های روی دستگاه از حریم خصوصی کاربر محافظت کند و به تبلیغ کنندگان و ناشران راه حل هایی برای موفقیت در یک دنیای اول حریم خصوصی بدهد. هنوز جزئیاتی برای رسیدگی و آزمایش وجود دارد که در صورت کار با این صنعت باید انجام دهیم.

کوکی ها هنوز از بین نمی روند و ما می دانیم س questionsالاتی وجود دارد که هنوز نمی توانیم به آنها پاسخ دهیم زیرا حریم خصوصی Sandbox هنوز در حال توسعه است. ما با پیشرفت کار به اشتراک گذاری بیشتر ادامه خواهیم داد.

برای Google Ads ، گام بعدی شروع آزمایش گروه های مبتنی بر FLoC با تبلیغ کنندگان در سه ماه آینده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور