گزارش ایمنی تبلیغات گوگل نشان دهنده افزایش رفتارهای مخرب است

امروز گوگل 10 نسخه خود را منتشر کردهفتم گزارش ایمنی تبلیغات سالانه ، که برای جلوگیری از سو mal استفاده از سیستم عامل های تبلیغاتی Google از جمله مواردی که موجب نادرست نشان دادن ، گمراه کردن یا تهدید امنیت کاربران می شود ، طراحی شده است.

فیلتر کردن تجربه های مخرب و گمراه کننده Google Ads

تجزیه و تحلیل گوگل به کشف حساب های ظاهری معمولی که در حال ایجاد تجربیات مضر هستند کمک می کند تا آنها را فیلتر کرده و در عین حال سیاست های پشتیبانی شده توسط خودکار سیگنال های بررسی را برای جلوگیری از موارد مشابه در آینده ایجاد کند به عنوان مثال ، در سال 2014 ، تجزیه و تحلیل گوگل کلاهبرداری برای اجاره تعطیلات را کشف کرد که به اطلاع اقدامات ایمن آگهی در آینده کمک می کند.

در سال 2020 ، بیش از پنج میلیون تبلیغ مربوط به انتخابات ایالات متحده هنگام تأیید نتایج موقتاً متوقف شد.

“بزرگترین تهدید و روندی که امسال دنبال کردیم Covid-19 بود. به عنوان بخشی از کار خود ، ما در جریان روند کیت های آزمایشی ، واکسن ها و هرگونه اطلاعات غلط در مورد Covid-19 قرار گرفتیم. “

بیش از 99 میلیون آگهی تبلیغاتی بد از طریق تبلیغ کنندگان که سعی در استفاده از بیماری همه گیر داشتند از جمله تبلیغات معجزه آسا ، دوزهای جعلی واکسن و موارد دیگر مسدود شده است.

ارنستو د لا روچا گومز ، مدیر ارشد محصولات ، حریم خصوصی و ایمنی تبلیغات در گوگل خاطرنشان کرد که پیش بینی آینده در چشم انداز همیشه در حال تغییر دشوار است ، اما مواردی مانند Covid-19 است که به اطلاع مدل های ایمنی آگهی Google در آینده کمک می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل به افزایش تبلیغات فرصت طلبانه و رفتارهای متقلبانه بازیگرانی اشاره کرد که قصد گمراه کردن کاربران را دارند. گوگل خاطرنشان کرد که تبلیغ کنندگان مخرب هوشمندتر می شوند – به طور فزاینده ای ، آنها با استفاده از cloaking سعی در پنهان کردن از شناسایی ، ترویج مشاغل غیرمجاز و تبلیغات برای کلاهبرداری مبتنی بر تلفن را دارند تا از شناسایی پنهان شوند یا جستجوگران غیرمنتظره را از سیستم عامل جلب کنند.

گزارش اولیه آنها ، در سال 2011 منجر به مسدود کردن بیش از 130 میلیون تبلیغ شده است. در سال 2020 ، به لطف ده سال تلاش برای پاکسازی فضای تبلیغات ، 3.1 میلیارد تبلیغ مسدود یا حذف شد.

از 3.1 میلیارد آگهی مسدود شده در سال 2020 ، بیش از 867 میلیون آگهی به دلیل تلاش برای فرار از سیستم های شناسایی و 101 میلیون آگهی دیگر به دلیل شکستن سیاست های ارائه نادرست مسدود شده اند.

مراحل انجام شده برای بهبود ایمنی تبلیغات

در سال 2020 ، Google چندین گام جدید در جهت جلوگیری از تبلیغات مخرب برداشت:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • معرفی سیاست های جدید ، از جمله تبلیغات و برنامه های تأیید عملیات تجاری.
  • سرمایه گذاری در فناوری برای بهبود تشخیص رفتارهای تبلیغاتی مضر و مخرب.
  • بهبود فرآیندهای تشخیص خودکار و بررسی انسان بر اساس لیستی از سیگنالهای شبکه ، فعالیت قبلی حساب ، الگوهای رفتاری و بازخورد کاربر.

تعداد حساب های تبلیغاتی غیرفعال شده برای سیاست های حفظ حریم خصوصی با 70 درصد افزایش در سال 2020 ، به بیش از 1.7 میلیون نفر.

برای جلوگیری از رفتارهای سوicious در آینده ، تیم Google این روند را دنبال می کند:

  1. بازرسان انسانی تبلیغات متخلف از سیاست را شناسایی و برچسب گذاری می کنند.
  2. مهندسان با استفاده از تبلیغات ناقض سیاست ، مدل های یادگیری ماشین را برای شناسایی سیگنال های رفتار مخرب ایجاد می کنند.
  3. این سیستم از مدل های یادگیری ماشین بر اساس سیگنال های شبکه ای که شناسایی کرده اند برای پرچم گذاری تبلیغات مشابه استفاده می کند.
  4. با گذشت زمان مدل ها به طور مداوم بهبود می یابند.

تمرکز مداوم بر ایمنی تبلیغات

گوگل خاطرنشان می کند که کار در جهت بهبود ایمنی کاربر به حفظ اعتماد برای تبلیغ کنندگان و ناشران نیز کمک می کند. کار در حال انجام است و همچنان در اولویت بندی خود تا سال 2021 قرار دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اطلاعات بیشتر را در گزارش ایمنی تبلیغات سالانه اینجا مشاهده کنید: https://blog.google/products/ads-commerce/ads-safety-report-2020/

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور