3 روشی که تجار می توانند از هوش مصنوعی برای بهبود خرید آنلاین استفاده کنند

هوش مصنوعی مولد به خرده‌فروشان در سراسر جهان کمک می‌کند تا به چالش‌های رایج به روش‌های جدید و خلاقانه برخورد کنند – از بهبود خدمات دیجیتالی مشتری گرفته تا تولید محتوا با کارآمدتر.

با ورود به فصل تعطیلات، در اینجا سه ​​راه وجود دارد که می توانید از هوش مصنوعی برای متمایز شدن در بین خریداران و رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

1. تجربه خرید واقعی تری ایجاد کنید

تقریباً 80 درصد از خریداران آنلاین پوشاک می گویند که اگر نسبت به ظاهر لباس خود مطمئن باشند، احتمال بیشتری دارد که یک تکه لباس را آنلاین بخرند. خریداران همچنین به تجربیات واقعی‌تر واکنش نشان می‌دهند: تصاویر سه‌بعدی در Google 50٪ بیشتر درگیر می‌شوند.

ابزارهای هوش مصنوعی مانند آزمایش مجازی برای پوشاک و ایجاد دارایی‌های سه بعدی می‌توانند این تجربه‌های خرید منحصربه‌فرد را به صورت آنلاین زنده کنند – چه با تکرار مرور در فروشگاه یا نشان دادن ظاهر یک تاپ در تیپ‌های مختلف بدن. و در نهایت می توانند به خریداران اطمینان خرید بدهند.

برای استفاده حداکثری از این ابزارها، مطمئن شوید که در حال بهینه سازی تصاویر محصول خود هستید. برای امتحان مجازی، تاجران پوشاک که تاپ‌های زنانه می‌فروشند باید تصاویر محصول با وضوح بالا را با حداقل یک عکس ساده از لباس روی یک مدل یا مانکن با حواس‌پرتی محدود، در فید خود قرار دهند. در همین حال، تاجرانی که تصاویر سه بعدی دارند می‌توانند دارایی‌های خود را در Merchant Center آپلود کنند تا در سراسر Google نمایش داده شوند. تاجران کفش های کتانی حتی می توانند به طور خودکار چرخش های 360 درجه ای از محصولات خود را هنگامی که پنج تصویر محصول با وضوح بالا را در زوایای مختلف آپلود می کنند ایجاد کنند.

2. بینش های پیش بینی کننده دریافت کنید

هوش مصنوعی می‌تواند به تقطیر حجم زیادی از داده‌ها و ارائه بینش‌های پیش‌بینی‌کننده کمک کند تا بتوانید اولویت‌بندی کنید که روی چه چیزی تمرکز کنید. تاجرانی که محصولات خود را در سراسر Google نشان می‌دهند به اطلاعات آماری ساده و رایگان دسترسی دارند – از جمله مواردی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند – برای کمک به پاسخ به سؤالاتی مانند: چه محصولاتی ارزش فروش را دارند؟ آیا باید این کالا را انبار کنم؟ چگونه می توانم دید بیشتری برای کسب و کار خود داشته باشم؟

این می تواند به ویژه برای ترسیم هزینه تبلیغات یا استراتژی قیمت گذاری شما مفید باشد، به ویژه برای مشاغل کوچکتر با بودجه تحقیقاتی کمتر و دسترسی محدود به داده ها. در واقع، از این هفته، کاربران Merchant Center نه تنها می‌بینند که چگونه قیمت‌هایشان با دیگران در Google مقایسه می‌شود، بلکه پیشنهادهایی را براساس داده‌های مدل‌سازی‌شده برای کاهش قیمت‌های خود در پیشنهادهای واجد شرایط برای کمک به فروش کارآمدتر می‌بینند.

اطلاعات آماری داشبورد عملکرد جدید را در Merchant Center یا در Merchant Center بعد از مهاجرت کسب و کارتان کاوش کنید. این اطلاعات مفید می‌تواند عملکرد شما و نحوه مقایسه نتایج کسب‌وکارتان با بازار را روشن کند.

3. به راحتی محتوای مفید ایجاد کنید

داشتن نوع محتوای مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما در طول تعطیلات، و مقدار مناسب آن، می تواند زمان بر و گران باشد – به خصوص برای مشاغل کوچک با منابع کمتر. اگر نیاز به فیلمبرداری مجدد از یک کمپین یا آزمایش خلاقیت جدید داشته باشید، برچسب قیمت حتی بیشتر می شود.

Product Studio – در هفته‌های آتی به Merchant Center Next و برنامه Google و YouTube در Shopify می‌آید – از هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کند تا به کسب‌وکارها در هر اندازه کمک کند به راحتی تصاویر محصول منحصربه‌فرد و متناسب را ایجاد کنند و ارزش بیشتری از تصاویر دریافت کنند. در حال حاضر دارند. تصاویر محصول خود را به Product Studio اضافه کنید و شروع به آزمایش کنید. می توانید محصول خود را در صحنه های مخصوص تعطیلات قرار دهید، یا وضوح یا پس زمینه را برای موارد استفاده دیگر تنظیم کنید.

فناوری هایی مانند هوش مصنوعی مولد، تصور آینده ای را آسان می کند که در آن خریداران می توانند مارک های جدید را کشف کنند، هوشمندانه تر تحقیق کنند و محصولات کمتری را برگردانند. در نتیجه، این امر می‌تواند چالش‌های لجستیکی را از بشقاب بازرگانان دور کند، مشغله کاری را کاهش دهد و به شما احساس قوی‌تری از چگونگی رشد کسب‌وکارتان بدهد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور