Google به‌روزرسانی نظرات نوامبر 2023 را منتشر کرد

گوگل اعلام کرد از امروز به‌روزرسانی بررسی‌های نوامبر 2023 را منتشر می‌کند. این به‌روزرسانی نشان‌دهنده تغییری در نحوه مدیریت Google با محتوای مبتنی بر بررسی از این پس است.

طبق اسناد گوگل، سیستم رتبه بندی بررسی ها برای ارزیابی مقالات، پست های وبلاگ و سایر محتوای مستقل متمرکز بر نظرات و تحلیل ها طراحی شده است. نظرات شخص ثالث را مانند آنچه توسط کاربران در صفحات محصول یا خدمات به جا مانده ارزیابی نمی کند.

اگر محتوای یک وب سایت در درجه اول بررسی باشد، سیستم ارزیابی می کند همه اش. ارزیابی ها در سطح صفحه به‌جای سایت‌هایی که بررسی‌ها در آنها تمرکز ثانویه است.

به‌روزرسانی بررسی‌ها که از امروز شروع می‌شود، همزمان با آخرین به‌روزرسانی الگوریتم جستجوی اصلی Google است که در حال انتشار است. این بدان معناست که بسیاری از سایت‌ها ممکن است در چند هفته آینده شاهد نوساناتی در ترافیک جستجو و رتبه‌بندی باشند.

علاوه بر این، گوگل اعلام کرد که این به‌روزرسانی نشان می‌دهد که تغییرات سیستم بررسی اکنون به‌جای به‌روزرسانی‌های دوره‌ای اعلام‌شده، به‌طور منظم رخ خواهد داد.

این بدان معناست که Google دیگر اعلان‌هایی درباره بهبودهای سیستم بازبینی ارائه نمی‌کند، زیرا ادامه دارند.

این برای وب‌سایت‌های دارای نقد چه معنایی دارد؟

برای سایت هایی که بر بررسی متمرکز هستند، این تغییر ممکن است مثبت باشد.

در گذشته، زمانی که سیستم بررسی گوگل به سایت ها آسیب می رساند، آنها مجبور بودند ماه ها تا به روز رسانی بعدی برای بازیابی منتظر بمانند، حتی اگر مشکلات به سرعت رفع می شد.

تغییر به تغییرات منظم و افزایشی امکان بازگشت سریع‌تر را فراهم می‌کند. با این حال، نظارت و ارزیابی مداوم محتوای مبتنی بر بررسی، چالش‌های جدیدی را برای ناشران ایجاد می‌کند.

گوگل به سایت‌هایی که نظرات ارائه می‌دهند توصیه می‌کند دستورالعمل‌های کیفی آن را به دقت دنبال کنند و روی آن راهنمایی تمرکز کنند.

جزئیات در یک نگاه

  • زمان سنجی: به‌روزرسانی نوامبر ۲۰۲۳ Google Reviews در ۸ نوامبر شروع می‌شود. به‌روزرسانی‌هایی مانند این معمولاً ۱ تا ۲ هفته طول می‌کشد.
  • محدوده: این به‌روزرسانی بر محتوای انگلیسی مبتنی بر نظرات تأثیر می‌گذارد، اگرچه Google می‌گوید ممکن است به مرور زمان به زبان‌های دیگر گسترش یابد.
  • راهنمایی گوگل: Google قبلاً در مورد محتوای بازبینی با کیفیت بالا توصیه هایی ارائه کرده است و توصیه می کند که اصلی، شفاف، به روز، آموزنده و دارای مزایا/ معایب باشد. این به‌روزرسانی ممکن است بیشتر آن سیگنال‌ها را در اولویت قرار دهد.
  • تأثیر: سایت‌های وابسته به بررسی‌ها برای ترافیک ممکن است نوسان داشته باشند. بسته به اینکه محتوا تا چه حد با سیستم بررسی های در حال تحول Google همسو می شود، برخی ممکن است رتبه بندی کسب کنند یا از دست بدهند.
  • واکنش: محتوای مرور خود را با استفاده از دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google بررسی کنید. روی بهبود مرورهای نازک یا کم ارزش تمرکز کنید.
  • محور: تکان دادن فرصتی برای سایت‌هایی است که جایگاه خود را از دست می‌دهند. آن‌ها می‌توانند در حین کار برای بهبود محتوای مرور، به Google Ads بروند تا ترافیک از دست رفته را به دست آورند.

به طور خلاصه

انتشار آخرین به‌روزرسانی بررسی‌های Google، دوره جدیدی از ارزیابی و تعدیل مستمر را برای سایت‌هایی که محتوای مبتنی بر بررسی ارائه می‌دهند، نشان می‌دهد.

در حالی که در کوتاه مدت اختلال ایجاد می کند، به روز رسانی های تدریجی منظم ممکن است بازیابی سریع تر از نوسانات رتبه بندی را امکان پذیر کند.


تصویر ویژه: shop_py/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور