Google بهترین روشهای فنی SEO را برای سایتهای تجارت الکترونیک به اشتراک می گذارد

Google راهنمایی برای سئوکاران و دارندگان سایت های تجارت الکترونیکی در مورد بهترین روش ها برای ارائه موتور جستجو با اطلاعات دقیق در مورد محصولات است.

وقتی Google داده های به موقع و دقیق محصول را در اختیار دارد ، می تواند قالب بندی خاصی را در نتایج جستجو اعمال کند تا به خریداران در تصمیم گیری خرید کمک کند.

داده های اضافی که Google می تواند برای صفحات محصول نمایش دهد شامل رتبه بندی ، قیمت گذاری و سطح سهام است.

وقتی صفحات محصول می توانند این اطلاعات را در نتایج جستجو نمایش دهند ، این امکان را دارد که از Google به سایت های تجارت الکترونیکی افزایش بازدید کند.

Google همچنین قادر است اطلاعات محصول را ، در صورت موجود بودن ، در تصاویر Google ، Google Maps و Google Shopping نمایش دهد.

آلن کنت ، مدافع توسعه دهنده در Google ، روش های مختلفی را که می توان از طریق جستجوگرها و صاحبان سایت به Google ارائه داد ، تجزیه می کند.

ابتدا بیایید بررسی کنیم که چرا مراحل بعدی برای ارائه داده های محصول به Google مورد نیاز است.

چرا داده های محصول با سایر داده ها متفاوت است

یکی از س questionsالات بزرگی که ممکن است هنگام انجام فرآیند تأمین اطلاعات محصول به Google پیش بیاید: چرا Google نمی تواند به تنهایی این اطلاعات را بدست آورد؟

Google می تواند انواع دیگر محتوا را به صورت خودکار خزنده و فهرست بندی کند – چه چیزی داده های محصول را متفاوت می کند؟

اطلاعات مختلفی وجود دارد که Google قادر نیست به تنهایی از یک صفحه محصول بیرون بکشد. این اطلاعات باید توسط سایت از طریق نشانه گذاری ساختاریافته داده ، خبرمایه محصول یا Google Merchant Center ارائه شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google فقط وقتی اطلاعات محصول را در نتایج جستجو نمایش دهد که مطمئن باشد دقیق ترین اطلاعات را به دست آورده است.

دارندگان سایت های تجارت الکترونیکی باید به Google کمک کنند تا صحت داده های خاصی را که خزنده های جستجو نمی توانند به خودی خود شناسایی کنند تأیید کند.

نمونه هایی از این داده ها شامل موارد زیر است:

  • قیمت اصلی در مقابل قیمت تخفیف دار
  • محصولات مرتبط در مقابل کالای واقعی که فروخته می شود
  • قیمت محصول در مقابل مالیات و هزینه حمل و نقل

در اینجا نحوه تهیه این اطلاعات به Google آورده شده است.

ارائه اطلاعات محصول با داده های ساخت یافته

استفاده از داده های ساخت یافته یکی از راه های اطمینان از درک صحیح Google از تمام جزئیات محصول است.

روش های مختلفی برای استفاده از داده های ساخت یافته وجود دارد ، اما متداول ترین روش این است که آنها را در یک صفحه به عنوان محتوای رمزگذاری شده JSON-LD جاسازی کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از داده های ساختاریافته را می توان در اینجا یافت:

ارائه اطلاعات تولید از طریق Google Merchant Center

روش دیگر برای تهیه اطلاعات دقیق و به موقع محصولات Google از طریق Merchant Center است.

روش های مختلفی برای سایت ها در Google Merchant Center برای دستیابی به این اطلاعات به Google وجود دارد:

  • می توان داده های ساختاری ارائه داد که Google از طریق خزیدن وب سایت کشف خواهد کرد.
  • خوراک تمام داده های محصول می تواند به صورت دستی ارسال شود.
  • توسعه دهندگان می توانند از API برای به روزرسانی محصولات به صورت جداگانه استفاده کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اطلاعات بیشتر در مورد ارائه داده های محصول از طریق Google Merchant Center را می توانید در اینجا پیدا کنید.

یادداشت های نهایی

برای جمع بندی همه چیز ، در اینجا باید بدانید که درباره روش های مختلفی که می توان اطلاعات محصول را به Google ارائه داد ، می دانید:

  • داده های ساختاری: Google داده ها را با خزیدن وب منظم پردازش می کند ، اما ممکن است چند روز طول بکشد تا اطلاعات به روز شده در نتایج جستجو ظاهر شود.
  • خوراک های محصول: به مالکان سایت امکان کنترل بیشتر هنگام نمایش به روزرسانی داده های محصول در جستجوی Google را می دهد.
  • محتوای API: محصولات خاص را در صورت درخواست به روز کنید ، به روزرسانی ها می توانند در عرض چند دقیقه فعال شوند.

نکته آخر ، گوگل بر اهمیت سئو در هنگام ظاهر شدن در نتایج جستجوی تجارت الکترونیک ارگانیک تأکید می کند:

“به یاد داشته باشید که SEO هنوز برای جستجوی ارگانیک مهم است. جزئیات محصول خود مانند تصاویر و توضیحات را برای مشتریانتان جذاب کنید. “

فیلم کامل را در زیر مشاهده کنید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=UQtdv_hoGuM

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور